![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 42
|
Hou je hem wel heel Ziet er goed uit gr Remco
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
nice !
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Guest
|
Het is en blijft inderdaad een erg mooi ontwerp de Rafale Weet je al wat voor kleur je hem gaat geven? Waar ik eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar ben zijn de vliegeigenschappen van een dergelijk toestel. Niet dat ik op korte termijn een dergelijke kist zal besturen, maar ben er toch benieuwd naar... |
|
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Ik zat te denken aan de A4 Scooter van JePe maar als ik dit zo zie moet ik toch eens goed kijken nog
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
Deze rafale van Aeronaut heeft een spanwijdte van 1040 mm, de lengte is 1340 mm. meer bouwfoto's kun je vinden op de volgende url, http://home.zonnet.nl/mikokorthout/r...bouwrafale.htm Aangezien ik in deze kist twee Jepe spiderfans toe pas, ga ik per motor 18 cellen gebuiken. Dit komt ongeveer overeen met een vlieggewicht van 3700 gram. Op het duitse forum heb ik berichten gelezen dat deze kist erg eenvoudig te vliegen is, en erg stabiel in de lucht is. De rafale op het duitse forum was aangedreven met twee Midifans van Wemotec, met 14 cellen per impeller. Ik moet wel togeven dat dit een stuk goedkopere oplossing is. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |