![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Totaal 60 gr.. Vloog lekker fel. Besturing met een soort grotere micromag-rc. Servootjes in de vorm van spoeltjes met een magneet er in. kokammetje. De rc en motortje en kokam zowat in de voorlijst gebouwd om zwp op plek te krijgen. Opvallend was een voordurende pieptoon, zijnde de aansturings pulsen voor de spoelservootjes. In eea nieuw frans modelbouwblad nr1 zit de tekening van dit modelletje bij. JPM verkoopt de RC, ca 150 pleuro. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: hellevoetsluis/ MCV Voorne Putten Leeftijd: 36
|
oh is het dat toestelletje. volgens mij heb ik dat blad thuis liggen. zal vanavond wel even een scan maken van het artikel voor. wie geinteresseerd is.
__________________ Pt40 (crashed), Pete n Poke 40 (ombouw naar electro), Mpx Twinstar 1 (flying), IA58 Pucara(building), Bugatti 100P(building), Hyperion Pipercup(flying), Duine Acrobat (flying) |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Guest
|
Het betreffende modelbouw blad heet Aerotech. Uitgever is volgens mij Laurent Berlivet. Email adres en post adres heb ik eventueel voor de liefhebbers. Info met betrekking tot de modellen staat op http://www.jmquetin.com |
|
| | #22 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
| ![]() Erik (erve) en Theo met de R.E.M. eagle Deze eagle was zo'n beetje de enige van de aanwezige 4 ornithopters die een overtuigende langere vlucht kon laten zien. De fransman met een roodkleurige Parkhawk (zie foto's van Joost) ging steeds rechtsom de grond in, en gezien de div scheurtjes en reparaties aan het rompje was er al eea gebeurd.. Nog wat "gevogelte" met vaste vleugels: ![]() Heeel oud beestje.. wie weet de naam en kan dit ook fatsoenlijk spellen? Een mooi afgewerkte roofvogel, heb ik helaas niet zien vliegen Onze toekomstige ornithopter projecten lagen druk te broeden in het warme zonnetje. Harold in full swing met zijn turbo stealth horten, vertical brushless power! Speaker: "Hoelang kun je daar mee vliegen?" Harold: "Nu nog? O half uur of zo.." Echte papieren (karton) vliegtuigjes. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2002 Locatie: Venray Leeftijd: 39
|
Die mooie HAWK is van Rie Janssen en die vliegt bij modelvliegclub Atlantis in Helden. Mijn link van hun homepage werkt bij mij alleen niet? http://www.mvc-atlantis.nl Hij heeft niet kunnen vliegen omdat er geen hoekepak was. Grtz, Emile
__________________ MC Venus Well <= 7&8 juli 2012 Electro Meeting! RIGID TDR, Trex 600ESP (V-Bar), Raptor E620/Bell222, Sukhoi 29s 140, JR X9303 2,4Ghz |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |