![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
|
Weinig wind lekker zonnetje en een fraaie locatie te Rozenburg. Een prima dag dus voor de laatste wedstrijd voor dit seizoen, in de klasse sportschaal met alleen vliegbeoordeling en de FAI F4C klasse met een statische- en vliegbeoordeling. Mocht zelf meedoen in de statische beoordeling en moet zeggen, heb genoten van die prachtige modellen en mooie details. Jammer was wat weinig deelnemers maar misschien ook iets voor jou volgend jaar. ![]() De vliegjury ![]() De Koolhoven van Hazenborgen en tevens de kersverse NK-Kampioen ![]() Zeer fraai voorgevlogen ![]() Wat detail plaatjes ![]() ![]() ![]() Ton | |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Vervolg ![]() De Beech van Gerard Rutten ![]() Statische beoordeling van de Beech ![]() Het volgende is nodig voor de beoordeling als eerste het driezijde aanzicht ![]() Maar ook foto's van de echte om te laten zien dat alles gelijk is aan het grote voorbeeld ![]() Voor de kleuren ![]() Verder wat details van dit prachtig model ![]() Valt altijd wel iets te verbeteren ![]() | |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Vervolg Vervolgens de instapklasse het Sportschaal met alleen vliegen zeker leuk om eens te proeven aan het schaalvliegen. Je kunt gewoon meedoen met een bouwdoos, als er maar een gelijking in zit, met het grote voorbeeld ![]() De Tigermoth startklaar, heb me laten vertellen dat dit de Robbe kit is, prima model dus. ![]() ![]() De Suchoi van de sportschaal kampioen 2003 Aparte kleur voor de Spitfire ![]() PT19 Vragen Ton | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
Auw auw, had je me niet effe kunnen waarschuwen, nu ligt mijn pc en het buro spontaan op de kop. Welke schaal is die F-15 en waar heeft Gerald Rutten die kleine schroefjes vandaan getoverd, en dan die motor uitlaten wat prachtig. Zelden zo een mooi werk gezien, Perfect. |
|
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: hellevoetsluis/ MCV Voorne Putten Leeftijd: 36
|
ouch jemig dit had ik wel even eerder willen weten dan was ik ok even komen kijken... is tenslotte erg dichtbij .......schitterend.!! even ton volgende week ook weer in rozenburg? met de yak?groet, vinze
__________________ Pt40 (crashed), Pete n Poke 40 (ombouw naar electro), Mpx Twinstar 1 (flying), IA58 Pucara(building), Bugatti 100P(building), Hyperion Pipercup(flying), Duine Acrobat (flying) |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Ja waanzinnig he, dit is echt schaalbouw. De schaal weet ik niet, maar dit is de Philip Avonds kit. Voor de schroefjes moet je even een mailtje naar zijn pa sturen, Gerard Rutten de voorzitter van de subcommisie schaal KNVvL. Of even zoeken bij de stoom jongers die hebben ook wel dit soort kleine schroefjes. Ton | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: MVA Almere
|
enkele jaren geeden stond er zo'n roze Spit op de airshow van lelystad. Ook in de eerste golfoorlog vlogen verschillende britse toestellen met zo'n roze kleurtje. Het zal wel werken, in het zand...
__________________ "I love the smell of pesticide in the morning..." |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Hier is een leuk setje foto's van het grote voorbeeld de reconnaissance Spitfire Kijk even op LOW WING page 5 http://images.google.com/imgres?imgu...8%26oe%3DUTF-8 Ton | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Ton, ontzettend mooie foto's, ik ben zowieso fan van oude warbirds, dus schaalmodellen daarvan zijn helemaal toppie!! Robert
__________________ |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
@Ton, Dit is een beter linkje naar de roze spit.... http://www.acf.clara.net/scale/scale.../spitfire.html
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |