![]() |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Ach Jan, het waait minder dan vorig jaar... Toen had ik plots een onderzeeërtje met de naam Kormoran, weet je nog? Tevens vloog toen door de harde wind het richtingsroer van de Dakota van het museum er af...
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #21 (permalink) |
@Justus: Kijk even op de site van de HMBC, daar zie in het onderste rijtje een foto van Arndré Ros met de PARAT op de voorgrond terwijl hij net een bochtje draait... Roel
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2003 Locatie: Rijnsburg Leeftijd: 35
|
Ik weet het hannibal......mooiste voortstuwing die er is (voor slepers). Ik kan het alleen geen slagroomwater noemen en daarom staat schroef ook tussen aanhalingstekens.....heb jij er wel de juiste naam voor? @roel: dat lijkt er al op....maar dit is met de motoren op laag toerental lijkt me. De 'echte' VSP slepers zie ik geregeld omring door een enorme kolkende watermassa en ik vraag me af hoe dat er bij het model uit ziet. Justus
__________________ Ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef! Dat geeft niet! Ze kennen mij daar! |
| | |
| | #25 (permalink) |
@Justus: Ik kan je verzekeren dat dat kolkende water opzij van het model er wel degelijk is! Ik heb vandaag m'n VSP's zó afgesteld dat ze wat meer stuwing naar opzij hadden.... Vanuit volle kracht vooruit naar volle kracht opzij: het water spóót onder het model uit! Lachúúú...! Het heeft me er wel toe gebracht om m'n opbouw met twee boutjes vast te maken aan m'n romp. Af en toe ging de Parat behoorlijk scheef hangen... ![]() Ik ben benieuwd hoe het morgen in Wageningen gaat met een beetje golfslag... Dronken kapitein??
| | |
| | #26 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Ik zal je parat morgen op de film zetten, ik neem mijn digi-camera mee naar Marin. Robert
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |