![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Vandaag gevaren met de PARAT op de Nationale Modelbouw Manifestatie. Han Jansen (Hannibal voor ons) heeft daar 31 schitterende foto's gemaakt. Een wilde ik jullie niet onthouden. Han: Hartelijk dank! En gelachen dat we hebben: In de hal een beker water onder de aanzuigopening van de bluskanons zetten, en vervolgens nietsvermoedende bezoekers op een kleine plens water uit twee of drie bluskanons trakteren.... Vervolgens 'onschuldig' de andere kant uitkijken....
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
Dat vind ik nou weer flauw pa....wees nou een vent en post ook de leukste foto! Nou dan doe ik het maar....het antwoord van de natgespoten kinderen in de buggy was de volle menutie (Kor is een beetje dyslectisch... Hij bedoelt dus munitie... )terug te gooien....in de vorm van rammelaars waarvan de volgende foto het gevolg was![]() Toch wel grappig programma, dat paint |
|
| | #5 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Roel, als mede-vader voel ik met je mee en sta ik volledig achter de corrigerende tikken die nu ongetwijfeld uitgedeeld gaan worden! haha Maarre, je parat heeft een druk demo-seizoen! Robert
__________________ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
Mooie boot hoor Nog foto's....? Please.... ? Alstemblief... ? S'il vous plait... ? Bitte... ? Groetjes, Droopy
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
of eh.. irfanview...
__________________ |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
En voor de mensen met wat meer software : Photoshop 1 keer de handeling defineren, daarin zeggeen dat hij moet verkleinen in maat en in DPI, mapje selecteren met de parat foto's, en uitvoeren maar. 5 min wachten, en alles is verkleind Voor meer info over hoe of wat precies, stuur ff een pb. Marco. |
|
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
Prachtig!! Mooi!! Schitterend!!! Dank, dank Groetjes, Droopy
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Na een middagje buffelen zitten de railingen er nu ook op. Vanavond nog wat meer details aanbrengen, en morgen weer húp, naar Soesterberg. Publiek, trek gerust de regenjassen aan! Roel
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |