![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 11 juni 2002 Locatie: Bussum Leeftijd: 46
|
Helaas zijn de foto´s doordat het een beetje errug donker was van het varen mislukt.... Maar deze wil ik jullie niet onthouden
__________________ www.micro-magic.tk http://powerpete.20megsfree.com Support your local hobby shop !!! -> shop at www.2brothersrc.com <- |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Ronald B66, Iemand die bij jou in huis rondloopt, Robert en ???, ben zijn naam ff kwijt..................Peet.................
__________________ www.micro-magic.tk http://powerpete.20megsfree.com Support your local hobby shop !!! -> shop at www.2brothersrc.com <- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Handig hé, die 'self-made' naamplaatjes Op rechts ziet u Halmar (Hoe kom ik nou aan Marco, beter bekend als Numero Uno???? Nou ja, leve de naamkaartjes dan maar... Sorry, excuses aan beide heren!) Op de foto nog net zichtbaar de Libera Ocean. (Hij kan trouwens nu wél netjes zijn mastjes aftuigen...) 't Was errug gezellug, alleen bloedheet! Gelukkig was iemand die regelmatig mensen afkoelde.... Roel
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Haaaaa, ik was eerder....... Het filmpje is wel gelukt , richard zou dr ff een wmv tje van maken dan kan ik t posten.........Peet..........
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
Dan moet ik toch eens beter opletten denk ik... Citaat:
Maar goed, ik heb begrepen dat het een hele leuke dag was. Ik was in zwolle op de NVM dag. Oftewel, ik moest kiezen. Ook daar heb ik veel leuks gezien maar foto's komen nog wel in een aparte topic. | ||
|
| | #8 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Ronald B66, Roel (beetje te veel gedronken), Ik (robert) en Halmar.. Robert
__________________ |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Zo, ik heb ook even een paar sfeer-foto's voor jullie. ![]() De voorbereidingen voor het varen. ![]() Het klaarmaken van de powerboat's door RonaldB66 ![]() ![]() Peters (powerpete's) collectie (een selectie) ![]() Geen gebrek aan belangstelling van het publiek. ![]() De kleinste die peter kon vinden
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
1- Waar zijn de twee dames die met een nat pak rondliepen? 2- Pocket Rocket??? Ik dacht dat dit een net forum was
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Tja... Die twee jongedames... Wat zal ik zeggen.... Nee, ik zeg niks. Zoonlief schuimt hier ook rond! En die Pocket-Rocket is toch een lief bootje van Peet? Wat is daar mis mee? Roel
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |