![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Ik ben vandaag even met vrouw en kinderen naar het luchtvaartmuseum in Soesterberg geweest alwaar ook de nationale modelbouwmanifestatie 2003 plaatsvond. Hier even wat plaatjes die ik schoot: ![]() Van de stand van vaargroep flevoland ![]() Ook van de stand van vaargroep flevoland ![]() Prijswinnende modellen van de vaargroep flevoland. ![]() ![]() ![]() Hr. Majesteit de Ruyter van de MMI ![]() ![]() Alles vondt plaats onder goedkeurende blik van mijn zoontje. ![]()
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: hellevoetsluis/ MCV Voorne Putten Leeftijd: 36
|
ik vond je althans wel overduidelijk aan wezig op die bovenste foto hoor.!! ![]() Zeer mooie foto's en modellen zeg je zou er bijna boten bouwer van worden... wat een werk zit er in sommige modellen waren er ook nog meerdere taken van onze sport te zien op soesterberg? groet, vinze
__________________ Pt40 (crashed), Pete n Poke 40 (ombouw naar electro), Mpx Twinstar 1 (flying), IA58 Pucara(building), Bugatti 100P(building), Hyperion Pipercup(flying), Duine Acrobat (flying) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
ik moet zeggen, ik ben zelf niet zon botenman, maar dat vliegdekschip met die helis en vliegtuigjes erop , prachtig !
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 april 2003 Locatie: Oldenzaal Leeftijd: 25
| Citaat:
__________________ De zwarte doos in een vliegtuig is onverwoestbaar, waarom wordt het hele vliegtuig dan niet van hetzelfde materiaal gemaakt? | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
De topic heet wel nationale modelbouwmanifestatie, maar waar zijn de vliegtuigen De f3d's, de schaalkisten, de zwever en de rest? Niet eens foto's van genomen Ik ben zaterdag vorige week geweest bij de opbouw. Groeten Laurens
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
"Waar zijn de vliegtuigen?" De KNVVL had een mooie stand, achter in de Vreeburghal. Een van de prijswinnaars hing daar ook: Een zwever in de vorm van een roofvogel. Ik heb er een foto van gemaakt, maar die zit nog (latent) op het celluloid. Als die foto's gelukt zijn, zal ik ze wel posten. Morgen naar de fotograaf. Wat was er nog meer? De TWENOT (Tweede Nederlandse Organisatie van Tankhobbyisten) had ook een mooie stand in de Snijdershal met allerlei statisch Pantserspul. DE IPMS (Ik Plak Modellen Samen Een groot aantal Meccano-creaties, erg imposant. Het model van de Titanic, gebouwd van karton, zoals zij nu op de bodem van de Atlantische Oceaan ligt. Voorschip is gereed, achterschip is in aanbouw. Héél imposant, twee jaar geleden een prijswinnaar, en terecht. Die HMS Victorious is een vliegdekschip wat in 1:72 gebouwd is. Niet alleen het vliegdek is compleet, maar ook het hangardek is helemaal compleet met vliegtuigen, heli's, trekkers en personeel. Lekker makkelijk om een schip te bouwen in een vliegtuigschaal! Maar ook die vliegtuigen compleet met navigatieverlichting enz... Lijkt me een ramp om zo'n bul te moeten opbouwen en demonteren! Kortom: Ogen en oren tekort gekomen, ondanks dat ik toch 4 dagen heb rondgelopen! Roel
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Jongens , sorry dat ik niet overal foto's van heb.. ik was met vrouw en kinderen aan het rondsjouwen, een een knul van 3,5 heeft geen geduld om alles langs te gaan... Als ik alleen was geweest had ik wel meer op de foto gezet. ps.. zijn er geen andere mensen die foto's hebben van de manifestatie? Robert
__________________ |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |