![]() |
| | #16 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Ik sta op zich overal voor open, heb ik het al eens met joost over gehad.. en ik wil bijvoorbeeld best wel af en toe een export naar joost doen van de userdatabase ten behoeve van de upload.. Robert
__________________ |
| |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2003 Locatie: Veenendaal, NL
|
't overnemen van de usernamers en passworden zit idd wat lastiger in elkaar dan 'even over zetten'.. 'k denk dat je 't met de referer het makkelijkste oplost... als 't niet lukt om zoiets te scripten, bij deze m'n hulp aangeboden.. in php is zoiets niet moeilijk te maken...
__________________ Power is nothing without control. En aan de control ligt 't nou juistem |
| |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 26
|
Is het geen optie om alsnog de modelbouwupload@lycos servers te gebruiken, maar het uploadscript op te nemen in de phpBB van dit forum? Blijft iedereen dezelfde login houden en is het nóg gebruiksvriendelijker dan het nu al is...
__________________ Serval.tk |
| |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2002 Locatie: Eindhoven / Wissenkerke Leeftijd: 25
| Citaat:
en Jorrit, heb ik ook al voorgesteld een paar maanden geleden... zag Robert toen niet zitten. | |
| |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 26
|
Omdat? Wordt het natuurlijk wel minder aantrekkelijk om 'vriend van het forum' te worden. Denk dat vooral de upload optie interessant is om lid te worden... ...maar aan de andere kant zouden juist meer mensen zich moeten subscriben aangezien er straks geen opties meer over zijn.. Volgens mij moet dit concept opnieuw overwogen worden...
__________________ Serval.tk |
| |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2003 Locatie: Veenendaal, NL
|
't is wel 't beste om de foto's d ie je plaatst op dezelfde server tehebben, maar 'k kan me voorstellen dat robert 't niet wil
__________________ Power is nothing without control. En aan de control ligt 't nou juistem |
| |
| | #22 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
tajahoesitjaki kinni kiropsla, ik heb nog nooit zoveel onbegrijpbare hokes pokes in een post gezien
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| |
| | #25 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2002 Locatie: Eindhoven / Wissenkerke Leeftijd: 25
| Citaat:
| |
| |
| | #26 (permalink) |
| Guest
|
Ik denk dat Robert het al druk genoeg heeft met het forum opzich. Vergis je niet in de hoeveelheid werk die nodig is om die hele poespas in de lucht te houden. Gewoon vriend van het forum worden. Heb je nergens probelemen mee. Verder is het idee van de referentie van het forum een idee. Ik weet niet ofdat dat mogelijk is, maar dat lijkt me het makkelijkst. Dan weet je zeker dat de fotoos voor hier zijn toch. Marco. |
| | #27 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Als ik wat kan doen, zeg het maar... Graag even via mail of PB. Dit draadje gaat dicht, hier hebben forum-lezers niet veel aan. Robert
__________________ |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |