![]() |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 11 juni 2002 Locatie: Bussum Leeftijd: 46
|
Dit is Joost zijn afdeling...... ff checken dus..............Peet..............
__________________ www.micro-magic.tk http://powerpete.20megsfree.com Support your local hobby shop !!! -> shop at www.2brothersrc.com <- |
| |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
A: Hoe zie JIJ dat??? B: klopt, jammer maar helaas, de plaatjes upload wordt door mensen (die er van af weten, andrs kunnen ze deze upload niet vinden!!) ook voor hun andere plaatjes gebruikt, en het is voor Joost geen bijhouden met deleten. Met joost over gehad om ip adressen bij te houden.. misschien blokken, deze mensen geen modelbouw upload meer. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
@ Niek, dat kun jij ook zien als je de functie gebruikt om een url van een geposte foto te zoeken gebruikt. Het blokken van die IP adressen is geen doen aangezien die steeds wijzigen, en je dan misschien hele groepen moet gaan blokken. Als het een forum gebruiker is vind ik dit niet netjes van hem/haar Enigste andere methode is het maken van een optie waarbij je moet inloggen. Of, <en ik weet niet of Robert daar zo blij mee zal zijn>, koppelen aan het inlog gebeuren van het forum. Methode 1 betekend voor Joost weer een hoop programmeer en controleer werk, en dat controleren is dan in de vorm van het toewijzen van toegang. Daarnaast moet deze jongen ook nog eens een studie proberen te voltooien. |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 42
|
Er heeft iemand zijn prive voorraad gothic afbeeldingen geopload Afbeelding 134 tot en met 142 en 144 tot en met 147 hebben inderdaad niks met modelbouwupload te maken Opruimen zonden van de ruimte. Zetten ze maar op hum eigen ftp. Voor je het weet moet je modelbouwupload 4 starten gr Remco
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground |
| |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2003 Locatie: Veenendaal, NL
|
Je kan de images alleen laten zien als de referer van de image het modelbouwforum.nl is... zo hoef je niet in te loggen of rare dingen te doen en werkt net toch even goed op dit forum, maar niet op andere sites... |
| |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
:x Blijkt dus dat onze modelbouw upload gewoon via google is te vinden met "afbeeldingen uploaden" Boehoe!!! Robert, misschien toch iets van users/pwds synchroniseren met joost. Dan kunnen alleen modelbouwforum gebruikers uploaden. |
| |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2002 Locatie: Eindhoven / Wissenkerke Leeftijd: 25
|
klopt, en ik verwijder dan ook bijna dagelijks afbeeldingen. Check het zo'n 3x per dag ofzo, maar nu ben jij eerder... (vakantie, net wakker soms wordt er een week niets 'fouts' geupload, en soms meerdere keren per dag. als er zo'n niet modelbouw afbeelding bijzit, kijk ik of onder het IP waaronder dit is upgeload, al eerder verkeerde dingen zijn gedaan. is dat zo, dan wordt het geblokt. Zoals Theo hierboven ook al opmerkt, kan dit meestal niet, omdat de IP adressen wijzigen. zoek trouwens eens op google naar 'afbeeldingen uploaden' :x en wat krijg je dan. een link naar modelbouwupload2... Achteraf een beetje stom geweest om 'afbeeldgingen uploaden' in de title balk te zetten kan het nu nog wel weghalen, maar Google onthoudt dat toch wat wel kan is modelbouwupload2 niet door laten verwijzen naar modelbouwupload3... maar dan komen er mensen met 'oude' favorieten in de problemen... ik verwijder gewoon dagelijks een paar afbeeldingen, en zo staan ze er meestal niet langer dan 24 uur vroeger haalde ik ze meestal ook nog uit de 'lijst' maar daar begin ik niet meer aan... |
| |
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
Nou..ik d8 ik zeg het maar...Het is namelijk vrij irritant dat je over een tijdje weer een nieuw account aan moet maken. Daarom zeg ik het maar van die foto's deleten.En misschien zou je een van de moderators(of Robert) het passwoord van het account kunnen geven , zodat die mee zouden kunnen helpen |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Groningen Leeftijd: 30
| Citaat:
Dat valt alleen te tricken, als je handmatig alsnog de afbeelding wilt zien, type je eerst about:blank in de address bar, dan heb je geen source, en daarna ga je naar de link van het plaatje, en zie je hem alsnog
__________________ If at first you don't succeed, smash your work and try again | |
| |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2002 Locatie: Eindhoven / Wissenkerke Leeftijd: 25
|
maar je kan nog steeds uploaden en je ziet dan geen plaatje... dus denkt de gebruiker dat hij iets verkeerd heeft gedaan, en probeerd het nog een paar keer... ok, uiteindelijk geeft hij op, maar dan staan er nog 5 foto's op de server, i.p.v. even 1 |
| |
| | #13 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Niek, passwoorden uitwisselen gaat niet, zijn ge-encrypt. Ik kan ze dus zelf ook niet zien.. Robert
__________________ |
| |
| | #14 (permalink) | ||
| Lid sinds: 23 mei 2003 Locatie: Veenendaal, NL
| Citaat:
| ||
| |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Groningen Leeftijd: 30
|
@Robert Het kan wel, maar of het nou al die moeite waard is Met een referrer zou opzich het simpelste zijn
__________________ If at first you don't succeed, smash your work and try again |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |