![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Ik heb hier nog niets over gezien, dus begin ik maar Ik ben gisteren (lees: Zondag 22-10) naar het Militaire Luchtvaart Museum te Soesterberg gegaan, voor de jaarlijkse modelbouw. En uiteraard de nodige foto's en een paar filmpjes gemaakt. Ik ben ze nu aan het uploaden, je kan ze zien op http://myforumzz.byethost4.com/images/MLM%202006/ Let op: de foto's zijn niet verkleind, ze zijn dus +- 600 kb per stuk. Filmpjes zijn 1 of 2 megabyte! Ook veel gepraat met de "plaatselijke bevolking" daar, je leert toch veel en je ziet een hoop leuke oplossingen voor verschillende problemen. Mocht iemand me herkend hebben; ja, ik had mijn legerjas weer aan Maar goed, wie heeft er nog meer plaatjes gemaakt? Edit: Oja, en niet op de kwaliteit van mijn foto's letten... op een afstand van meer dan 2 meter werkt de flits voor geen meter
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
...kom op, jullie kunnen me niet wijsmaken dat er niemand anders is geweest!
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Ik zal trouwens als ik iets meer tijd vrij heb die foto's een andere naam geven, dat je weet wat er te zien is.
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Zo... Terug van Soesterberg en een kleine impressie. HMS Tydeman voer weer statig als altijd door de bak... ![]() Een Lafayette gaat in dok voor klein onderhoud: ![]() De balboot "Ajax" werd gedemonstreerd: ![]() Het subhoekje in de hal: ![]() De stand van Vaargroep Flevoland: ![]() Ook de slotracebaan mocht zich verheugen in grote belangstelling ![]() En sommige mensen komen op de foto zoals ze niét willen... ![]() ...maar hun modellen zijn gelukkig wél fotogeniek! ![]() Drukte rond de vaarbak ![]() Wederom HMS Tydeman ![]() en Mr. Jos Toneburst himself als spreekstalmeester van het Subcircus ![]() Ruud Kats gaat stug verder met de bouw van zijn kartonnen Titanic-wrak ![]() En bij de RC-tanks spotte ik deze Panzerkampfwagen VI TIGER (oude versie met 'dustbin-cupola') laf achter een muurtje. ![]() Het was vandaag volgens de ingewijden niét zo druk als gisteren, maar wel erg gezellig.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Wel erg oud om te kicken maar van wie is de Tydeman? Ik heb daar twee termijnen op gevaren, erg mooi model
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |