![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #4 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 mei 2002 Locatie: Zutphen Leeftijd: 44
|
Mooie actiefoto's... soms zeker het gevoel; als ie nu maar weer boven komt? Citaat:
__________________ Groet, Rob. FF9Super Assan 2.4GHz, 450 Sport DS410-GY401/S9257/CC35, KingV2 HS65HB, Parkmaster, Formosa, Holiday | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
Marco. | ||
|
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 6 mei 2003 Locatie: Ter Aar Leeftijd: 25
|
ziet er idd erg spectaculair uit maar ik denk dat mijn boot met mini stormzeiltjes toch wat sneller voer (lees vloog) en minder snel zijn neus begroef onder water. heb helaas geen foto's groeten jeroen koeleman ned 31 Black Magick |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Guest
|
Ooit komt er een dag dat ik met mijn scheepje, onder het genot van een lekkere frisse bries, met een hele kudde Micro Magics om me heen eens kijken kan of die 3 zeilen, die 2 kleine zeiltjes bij kan houden..... Ik ben reuze benieuwd. Overigens vaar ik maar met 1 maat zeil, om de doodeenvoudige reden dat ik geen storm tuig heb. Misschien dat ik die ook deze winter eens kan proberen te fiksen. Heb je daar nou eigenlijk echt veel snelheidswinst mee? Blijven drijven doet ie wel, maar als die minder schuin gaat, en daardoor een redelijke snelheidswinst kan het inderdaad wel eens een nuttig project voor de winter zijn. Marco. |
|
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2002 Locatie: poeldijk gem:_Westland Leeftijd: 32
|
storm tuig is toch een vorm van wand versierig in een kamer omdat je het nooit nodig heb op je boot????????????????????????????
__________________ Een rommelige werkplaats is het kenmerk van een genie! |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Voor mij was het een dik succes. Marco. | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |