![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2007
|
Beste Modelbouwers Ik ben al een hele tijd bezig met deze boot. Dit is een Turkse boot " BODRUM GULETI " Deze boot staat vaak op reisfolders van reisburo`s Hier zijn enkele foto`s van het model vandaag de eerste proefvaart gemaakt. Ligt mooi in het water werkplaats (achtergrond Catboat ) [/IMG]Kijkje in de kajuit gratings zelf gemaakt [/IMG]vandaag de eerste proefvaart in de vijver (bovenste stukken v/d mast staan er los op) [/IMG] [/IMG] [/IMG]Binnenkort zullen er wel weer foto`s verschijnen Laatst gewijzigd door zomp; 18 februari 2012 om 21:47 Reden: test is gelukt |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2012 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 54
|
__________________ Vriendelijke groeten WK 4G6, TRex 250,450,600N, Vario Benzinetrainer, Bell 47 G III Laatst gewijzigd door Heli-Uwe; 5 mei 2012 om 00:29 Reden: mijn eerste foto, gaat nog niet goed ? |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2012 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 54
|
Sorry, ik moet op een testforum zijn, deze 2 berichten verwijderen als het kan, nogmaal Sorry
__________________ Vriendelijke groeten WK 4G6, TRex 250,450,600N, Vario Benzinetrainer, Bell 47 G III |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |