![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Heey sorry van die vorige topic maar het is gelukt, Maar vandaag ben ik eer wezen rijden en heb fotos gemaakt, Dan un je zien hoe groot het ongever is ![]() ![]() en nog een foto van mijn auto in de lucht ![]() Groetjes Rick! Ps ik zie dat de fotos het niet doen dus ik heb ze als link gemaakt Ze doen t wel, je moet alleen wel de BB codes toestaan !! en niet uitzetten...Ook bij deze verplaatst naar de foto´s..... |
|
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
zeker mooi rijden ja was weer heerlijk weer vandaag en we waren niet de enigste ook een iemand met een quad en 1 met crossmotor rijden is daar superrrrrr je kan schansen bouwen wel ff schop mee nemen dan!!! echt perfect over 2 weekies rijden we er met een SAVAGE SS en een WILDCAT |
|
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
is idd erg kewl daar hopen dat er bij ons in Nieuwerkerk ook zoiets in de buurt is of komt.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2003 Locatie: Duiven
|
Is wel 1 nadeel, ze willen er gaan bouwen, dus als je die meeting te ver vooruit schuift, moet Rick nog maar ff kijken of het nog kan.... Is geen commentaar, maar bedoelt als tip voordat er mensen hierheen komen voor niets.
__________________ Spektrum DX6i -- Funjet - Swift 2 Nomadio REACT -- XRAY T2 007 - Reely Stadiumtruck |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |