![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Met irfanview kun je aangeven in welk formaat en (bij jpg) met welke kwaliteit de foto wordt opgeslagen. Even kijken bij de "save as type" optie, die onder het vak van de filenaam staat. Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2005 Locatie: Hoogkerk
|
Je kan gratis het programma 20/20 van internet downloaden. Klein maar werkt prima. 1 - Resolutie instellen. 2 - Kb instellen dit scheelt met Uploaden en Downloaden. 3 - Kan van Tif naar JPG of wat anders. |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Gewoon met paint. Ga naar bewerken, uitrekken/hellen en je kunt het formaat aanpassen. sla hem op met een 2 er achter of kies een andere naam, zo blijft het origineel bewaart.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Guest
|
Je hoeft niks te downloade, deze site : Fotoverkleiner.nl: Grote foto's verkleinen, draaien, spiegelen en tekst toevoegen |
|
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2009 Locatie: stroppendrager, België Leeftijd: 28
|
het maakt toch niet uit hier? de foto's worden automatisch verkleind...wat ik trouwens heel handig vind aan dit board! want op andere boards klaagt men dat ze te groot zijn omdat de lay out zo verpest wordt en/of gaan de mods drastisch ingrijpen door jouw fotos in een link te zetten zodat niemand ze kan zien of door ze gewoon te verwijderen als je ze zelf niet manueel verkleint...
__________________ You've been hit by, you've been struck by a smooth criminal TE KOOP: mijn Straatrace Rustler VXL |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
| De foto's worden in een standaard kader geperst, de hele originele foto wordt daarvoor opgehaald, bij grote foto's duurt download nog steeds lang. Klik maar eens binnen een kader, dan krijg je de foto in oorspronkelijke grootte te zien.
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2009 Locatie: stroppendrager, België Leeftijd: 28
|
ja ik weet het dat ze geperst worden en dat je door erop te klikken de originele grootte ziet, dat vind ik net zo goed aan het systeem... maar ja, als je met smallband surft kan het idd nog steeds lang duren voor te laden, dat is dan ook het enige nadeel. ik herhaal, voordeel is en blijft dat je goeie kwaliteitsfotos blijft hebben en je moet zelf niets aanpassen.
__________________ You've been hit by, you've been struck by a smooth criminal TE KOOP: mijn Straatrace Rustler VXL |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |