![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2002 Locatie: Eindhoven / Wissenkerke Leeftijd: 25
| Citaat:
ik doe het altijd met photoshop, maar eventueeel, kan het ook wel met paint... width 500 is goed. nu je ze al hebt upgeload, kan je ze niet meer aanpassen... zal ik wel ff voor je doen dan zo beter? | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2002 Locatie: Venray Leeftijd: 39
|
Het programma wat ik altijd gebruik voor het verkleinen van foto's is Ulead SmartSaver Pro, deze optimaliseert tevens de bestandsgrootte voor internet! Succes, Emile
__________________ MC Venus Well <= 10 juli 2011 Electro Meeting! RIGID TDR, Trex 600ESP (V-Bar), Raptor E620/Bell222, Sukhoi 29s 140, JR X9303 2,4Ghz |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
IrfanView, een gratis programma, kan je snel door je plaatjes collectie lopen en de kleuren aanpassen/converteren/het formaat aanpassen, je kan het downloaden van http://www.irfanview.com/english.htm werkt simpel, lekker snel, en volkomen legaal ... en ook op verouderde hardware...
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Deurne Leeftijd: 56
|
Ik heb net de programma's ( Iview380, All_pluggins en de Nederlandse taal) binnengehaald bij http://www.irfanview.com/ en inderdaad het is een handig programma voor diegene die nog geen paint programma gebruiken. Het heeft veel mogelijkheden om foto's aan te passen. Hans |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 5 januari 2004 Locatie: Raamsdonksveer
|
Outlook in combinatie met XP: Werkt alleen bij JPG's.. - Foto's selecteren - Rechts op de foto klikken en kopieren naar mail - Foto's verkleinen kiezen - Afmetingen worden automatisch 640 x 480 als bijlagen. Dit zou ook kunnen werken bij Outlook Express en andere Windows versies. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Ik heb hier nog een demoversie van Paint Shop Pro 4.12 Is een handig pakketje waarmee je veel kan doen en na de 30 dagen evaluatie gewoon blijft werken.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Ook voor de Gene die Windows Xp gebruiken. Download Powertoys voor Windows XP. Hier zitten een aantal progjes in waar onder een programma die bij je verkenner wordt geinstalleerd. Als je dit geinstalleerd heb kan je één of meerderen foto's seleteren in verkenner en rechtermuis knop doen en dan resize pictures, werkt erg goed en snel en behoud de oude foto's. Plus dat je kan kiezen wel formaat de foto's moeten worden je heb een aantal standaard maten en je ken ook een eigen maat kiezen. link: http://www.microsoft.com/windowsxp/p.../powertoys.asp
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |