![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 november 2002 Locatie: Zwijndrecht (België) Leeftijd: 33
|
Heren De aanpassingen zijn eindelijk af ... Starkist V2 is ready to rock Aanpassingen : - Tussenschotten erin gezet - Nieuwe lader aan de zijkant - mouse op de bodem - 2l benzine bus aan de zijkant - zender kan nu IN de kist enkel nog een paar uitsparingen voor schroevedraaier en imbus plaatsen ... ![]() ![]() ![]() ![]() enjoy Yves
__________________ "Over-reliance on experience leads to making the same mistakes with increasing levels of confidence" |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Zou je daarmee langs een politiecontrole komen Groeten Laurens
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 42
|
Ziet er goed uit Yves. Maar ben je niet bang dat je pomp gaat lekken en zo dus je zender naar de haaien gaat. Ik heb gewoon een klein koffertje appart voor mijn zender. Maar voor de rest heb je een net koffertje gemaakt. En zoals gezegt zet hem niet zomaar op straat (nabij de amerikaanse ambssade) want dan krijgt de EOD het weer druk gr Remco
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
mooie kist, ik persoonlijk zou de lader het plaatsje geven van de zender en niet buiten op de kist zetten als nu, dan staat ie op het veld bloot aan alle mensen die urenlang hun motor moeten afstellen
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #8 (permalink) | |||
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
De bedoeling is zoveel mogeljk materiaal in 1 kist te krijgen ... ik moest tot voor kort nl. steeds 3 keer op en af de trap (2 hoog) lopen om al dat materiaal te verslepen naar de auto... ik werd er gewoon gek van ... gewoonweg een hele verhuis ! op deze manier is het ordelijk en overzichtelijk ... Y
__________________ "Over-reliance on experience leads to making the same mistakes with increasing levels of confidence" | |||
| | |
| | #10 (permalink) |
|
yow alex een handleiding is niet echt beschikbaar ... de kist is een eigen brouwsel dit zijn de ingrediënten : 1 dj kist 1 startpanel 1 elektrisch pompje 1 12v batterij (afkomstig van een zitmaaier) een lege 1l bus een batterij lader lijm, kabeltjes, aansluitingen, isolatieschuim ... en koken maar groeten Y
__________________ "Over-reliance on experience leads to making the same mistakes with increasing levels of confidence" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |