![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: RC-Junkies.com Leeftijd: 46
|
Eindelijk mijn eerste 'eigen' kap gemaakt, ik heb van de week een HPI Audi A4 Avant Quatro kap gekocht voor mijn Carson. De kap is een 190mm model, dus ik moet nog wel even achterwielen met elk 4mm off-set hebben voor de 'looks'omdat het Carson 4WD chassis slechts 180mm meet. Helaas is mijn camera een beetje gaar, en heb ik nog geen nieuwe. ![]() de rechterzijde ![]() De linkerzijde ![]() Van voren
__________________ -----RACING!! Because football, baseball, bowling and golf only require ONE ball.... ----- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 2 april 2003 Locatie: Veenendaal Leeftijd: 27
|
mooie body, inderdaad wel apart maar niet verkeerd! en die offsets, weet je welk merk die levert, want daar was ik gisteren toevallig ook voor bij de modelbouwzaak, maar die hadden ze niet. Wouden wel bestellen, maar nog geen leverancier gezien die ze leveren kon....
__________________ Sea Jet Evolution, Hydromite, CR-01 Tamiya Unimog, Revo brushless, Hong Nor Nexx8 |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: RC-Junkies.com Leeftijd: 46
| Citaat:
__________________ -----RACING!! Because football, baseball, bowling and golf only require ONE ball.... ----- | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |