![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
Jep, deze is ook van nitro racer, zoek vanmiddag brandstof te gaan halen en beginnen roderen Maar eigenlijk verkopen ze in die winkel ook een HPI RS4 3 EVO voor 259€ Denk dat ik van deze gewoon een Shelf-queen ga maken, als je alles optelt kom je op 750€ en 't zou zonde zijn om die dan op een middagje mss stuk te rijden... Kende toen niets van r/c en dacht dat die echt wel zoveel waard ging zijn ... niet dus |
|
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
hey, is dat niet gewoon een Alpha 2? ik heb die ook(al aardig gemodified) en ziet er precies hetzelfde uit. wat is het verschil tussen een GP en een alpha 2/3(verschil tussen alpha 2 en 3 weet ik wel) als je msn heb, graag toevoegen. vind het wel leuk om met alpha mensen te praten enz. Jordymorsch@hotmail.com jordy |
|
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 6 april 2006 Locatie: Zwalm Leeftijd: 34
|
Als je onderdelen nodig hebt vraag het me maar.Heb er nog genoeg op overschot,ook nog in de verpakking.Ik deze wagen ook nog staan,onder een laag stof.ben overgestapt naat electro vliegtuigen. Toen hij eindelijk volledig in mekaar gestoken was,heb ik er de motor op 1 2 3 doorgereden.Ben toen wat begonnen met verbeteringen. Snellere motor.2,6 cc.2 speed bijgestoken,olieschokdempers,verschillende spiraalveren bijgekocht met andere hardheid,3 sets andere banden.En noem maar op. ALs je wilt vraag het me maar via msn,heb ke net toegevoegd. weezlie@hotmail.com |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2011 Leeftijd: 18
|
goededag ik heb eens een vraagje ik heb zo een Kyosho Alpha-3 gp version die je zelf ineen moest steken van deagostini dat is allemaal inorde maar ik wil een nieuwe body en ik wil die zelf spuiten enzo want ik zit in een racteam en ik wil die auto namaken ( die koersauto is een bmw 120 maar ik weet nerges waar ik zo een body kan bestellen weet er mss iemand waar ik zo iets kan bestellen alvast bedankt |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |