![]() |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
vlnr (op bovenste foto): - De electro van Blade_3 van dit forum. - twee electro's die ik aan het bouwen ben voor de Modelbouwzaak waar ik werk, moeten ff in elkaar gezet worden, en kappen gespoten, en worden dan compleet verkocht. Dit zijn de Schumacher SST en de Kyosho KX-one, allebei superchassis, met heel veel carbon.(zijn overigens te koop (nieuw), dus als iemand interesse heeft, mail mij maar ff...) - Tamiya Quickdrive, van uit de periode da'k nog niet echt met r/c bezig was, maar wel wist dat met die autootjes rijden gaaf was - M'n Super Nitro Rally van HPI (ook te koop, mail me maar) - Lambo Murcičlago kap, voor de Super Nitro Rally. (ook te koop, samen met het chassis van die hierboven) - Die laatste spreekt denk ik voor zich Greetzz, Robbert |
|
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 11 april 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 32
|
Die Schumacher SST, daar wens ik je veel succes mee. Die gaat er, zoals je ongetwijfeld weet, uit en wordt vervanegn door de (in mijn ogen betere) Mission, die op zjin beurt weer vervangen wordt door de Mi2. De Mission is al te koop voor minder dan 140 euro, dus OF je SST wordt heel erg goedkoop, OF je verkoopt m voor te veel geld aan een argeloze klant. Onderdelen voor de SST zijn overigens nog een jaar of 5 leverbaar als ik me niet vergis. Dit natuurlijk louter ter informatie voor degenei die dit nog niet wisten...
__________________ Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
fijne instelling, zal dus wel de argeloze klant worden
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Guest
|
Is mijn persoonlijke instelling, en ik ben maar een simpele werknemer daar. Ik ga daar niet over. Jij hoeft die auto toch niet te kopen? En voor degene die'm wel koopt: die heeft er dan minimaal 5 jaar veel plezier aan. Ookal komt er een nieuw type, deze auto is wordt daar niet slechter van of zo.... Vage discussie.... Greetzz, Robbert |
|
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
Voor een SST hoef je geen argeloze klant te zijn. Zeker niet wanneer je de SST Axis Pro of SST Axis2 hebt. Rijdt op het circuit van ERCE nog steeds vooraan mee (o.a tussen de Corally Assasins). En de SST rally is ook zeker fun. Owjah... om even terug te komen op de foto's , zien er natuurlijk mooi uit (je hebt zeker aparte kappen om mee terijden die er wat minder fraai uitzien |
|
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 april 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 32
| Citaat:
__________________ Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen... | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |