![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2003 Locatie: Rijnsburg Leeftijd: 35
|
Even een paar foto's van het 'nieuwe' project van een maat van me. De tekeningen en een overcompleet fotoalbum van het welbekende Reddingsschip Johannes Frederik zijn wel al bijna 13 jaar in zijn bezit maar hij komt er nu pas echt aan toe om er iets van te maken. ![]() ![]() ![]() Dit is nog met de 1ste laag glasvezel/epoxy...inmiddels zitten er al 2 lagen meer op. Er komen de Booster 2 Jets in die ook in de Graupner Moonraker thuishoren en een OSmax .21 die ze via een tandwielvertraging aandrijft groeten Justus
__________________ Ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef! Dat geeft niet! Ze kennen mij daar! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 46
|
Als je het orgineel nog wil bekijken moet je opschieten. Hij ligt nu nog op Ameland, maar daar komt dit jaar een nieuwe "Arie Visser" klasse te liggen. De bedoeling is dat de Johannes Frederik dan verkocht zal worden. Dit is namelijk het enigste schip met een heel andere "bucket" bediening en daarom slecht geschikt om in de reserve vloot te worden op genomen. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
Veel succes met de bouw Groetjes, Droopy
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
vandaag even in goes wezen kijken en daar was toevallig ook iemand die er al ongeveer zo een heeft gebouwd. Vaart heel erg mooi met die Jets!!! @ Halmar die Kherer Jets schijnen hetzelfde ontwerp te zijn (en de Graupner Jets waren al aangeschaft even een laatste update: De romp is net van de bouwplaat af gehaald en voor een eerste keer op deze wijze bouwen zeker niet verkeerd uitgevallen ![]() ![]() groeten Justus (p.s. waarom hij zo sjacherijnig kijkt is mij ook een raadsel)
__________________ Ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef! Dat geeft niet! Ze kennen mij daar! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2003 Locatie: Warnsveld Leeftijd: 25
|
tog gek dat overal gezecht word dat ik in mijn redder (valentijn 2000) van die kherer jets moet gebruiken, wand die zijn veel beter ziet er goet uit, die van jou schiet tenminste op Groeten Halmar |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
zoals ik zei....de jets van graupner waren al aangeschaft voordat hij van Kherer gehoord had, dus word de keus makkelijk. Justus
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |