![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Kleine foto-impressie van Goes... ![]() Als eerste: De GENERAAL van de Twenot ![]() Bart v.d. Lee van Vaargroep Harderwijk, met zijn PARAT in aanbouw ![]() Een kijkje op de brug van de Smit Enterprise van Jan Hofman. ![]() Het vrouwelijk lid van Vaargroep Flevoland, Mageet, waar we heel trots (en zuinig ![]() Mijn Parat sleepte zondagmiddag dapper een groot booreiland. ![]() En dankzij de mannen met de draadbestuurde onderzeers kon Kor een mooi plaatje schieten van het onderwaterschip van de Parat. Te zien op hun monitor. ![]() En, hoewel niet helemaal onze tak van sport: er waren ook hele mooie treinbanen... Roel
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 36
|
Jammer dat ik er helaas niet bij kon zijn, maar kreeg op het allerlaatste moment een uitnodiging voor de spielwarenmesse in Nürnberg. Ge grootste speelgoed beurs van de wereld die je normaal gesproken alleen op uitnodiging kan bezoeken. Voor volgend jaar hoop ik er des ondanks wel bij te zijn. Roel je foto's geven in ieder geval wel een leuke blik over hoe het een beetje geweest is. Was de beurs nog een beetje druk bezocht?
__________________ Groetjes Mario. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |