![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Je kan het doen door de foto tussen tags te plaatsen [img]deurlvanjefoto[/img] Maar makkelijker is het nog om het icoontje van het bergje te gebruiken ( ) figuur invoegen heet het en in dat kader de url te stoppen. Dan wordt er automatisch het plaatje gepost.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 27 januari 2008 Leeftijd: 63
|
Hallo allemaal, Ik ben echt een nul op het gebied van computers !!! Hoe kan ik foto's plaatsen in een topic vanaf mijn eigen computer ???? Graag even duidelijk beschrijven hoe ik dit moet doen, want anders snap ik het niet !!! IK heb het al geprobeerd met het (Bergje) figuur invoegen, maar dit lukt mij niet !!! wie O wie kan mij het goed uitleggen : Het plaatsen van foto's op dit forum vanaf mijn eigen computer !!! Alvast bedankt !!!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Foto's van je eigen computer plaatsen ? Even een HTTP server op je PC instaleren.... Even zonder gekheid.... Je moet je foto's uploaden naar het internet. Je kunt daarvoor speciale picservers gebruiken maar met een simpel FTP programma zoals WS_FTP kan je ook bestanden uploaden naar je eigen homepageruimte die je bij je provider hebt (zie helpdeskpagina's bij je provider). De directe link van je foto('s) zet je hier per foto tussen de IMG tags en klaar is kees.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 22
|
toch nog even een reactie hierop ik gebruik een programma die automatisch je foto's verkleint, als ze (bijv) naar het forum worden geupload! even googlen naar shrink_pic dan wil het wel denk ik groet ruben |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
of mihov image resizer oid. Veel gratis tools om hele mappen met foto's te resizen
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
|
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2009 Locatie: arnhem Leeftijd: 56
|
ik krijg niet meer als een foto ge upload ik denk dat ik iets fout doe maar weet niet wat is er iemand die weet hoe het sneller kan al is het maar met 5 of 6 foto s in een keer zoals het nu gaat ben ik dagen bezig P.S. of is er ergens een uitleg te vinden hoe je het moet uploaden voor mij is het eigenlijk de eerste keer dat ik met soort zaken bezig ben |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Guest
|
Kan er niet eens een keertje weer duidelijk paal en perk gesteld worden aan het formaat van de foto's, er staan nu enkele bouwdraadjes die niet meer goed te volgen zijn vanwege de zeer lange laadtijd van de foto's die dan ook nog eens resized worden. Je kan toch ook voordat je ze ergens op het net zet de foto's verkleinen. En dat kan in eens met de gehele batch aan foto's met behulp van een klein gratis programmatje. Ik gebruik hiervoor powertoys for Windows en ben er heel tevreden over, werkt snel en pijnloos................ en het spaart data verkeer.......... |
|
| | #27 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Ik zit er inderdaad aan te denken, om eens in te grijpen, en eens een paar foto's te verwijderen, kijkne of dat helpt, want het is inderdaad weer drama....
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Misschien in dat soort gevallen eerst verwijzen naar dit draadje? Heb ik in ieder geval ook gedaan bij het niet modelbouw foto's draadje (Overigens helemaal eens met een wat strakkere policy om grote foto's te weren. Ikzelf vraag ook wel eens in de bovengenoemde draad om de foto's te verkleinen. Gelukkig wordt daar dan redelijk goed mee om gegaan.) Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |