![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 juli 2003 Locatie: hengelo Leeftijd: 54
|
Hier zijn de foto,s die ik heb gemaakt van mijn stoomsloep die ik aan het bouwen ben
__________________ Kijk ook eens op www.KRmodelbouw.nl Laatst gewijzigd door K.Rodenhuis; 9 maart 2008 om 19:28 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 juli 2003 Locatie: hengelo Leeftijd: 54
|
Hier zijn de foto,s die ik heb gemaakt van mijn stoomsloep die ik aan het bouwen ben [IMG]
__________________ Kijk ook eens op www.KRmodelbouw.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Hier zijn de foto,s die ik heb gemaakt van mijn stoomsloep die ik aan het bouwen ben [/img216.imageshack.us/img216/57/foto1ff9.jpg]
| | |
| | #7 (permalink) |
|
__________________ Kijk ook eens op www.KRmodelbouw.nl Laatst gewijzigd door K.Rodenhuis; 15 maart 2008 om 14:17 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2004 Locatie: Perk - Belgie Leeftijd: 41
|
ah - ik had je website tegengekomen op het internet ook. Heel mooie romp zeg ! Patrick
__________________ http://verretdeprest.be/ |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
nu heb ik weer wat tijd gehad om wat aan mijn stoomsloep te doen ,heb de onderkant tot aan de waterlijn in de zwarte verf gezet ![]() Foto 1 dit was de 1ste verf laag ![]() Foto 2 dit was na de 2de verf laag Maar ik heb het wel gezien, moet er nog wel weer hun keertje overheen, het is niet helemaal gedekt
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Hier zijn nog wat foto,s van mijn stoomsloep ![]() De laatste foto is een poging om de binnenrand een ronding te maken van 20 cm
| | |
| | #13 (permalink) |
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |