![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 51
|
Ronald schreef: Citaat:
Ik vind de Gondwana toch een mooi model hoor Dit is nogmaals het bewijs dat modelkapiteins véél te bescheiden zijn alhoewel dit nergens voor nodig is Groetjes, Droopy
__________________ Kampfgruppe Meetjesland | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 45
|
Xander, Bij mij zijn ze ook zeer luidruchtig. De ene wat meer dan de andere, maar wel zeer nadrukkelijk aanwezig. Misschien dat ik er nog één 2V accu bij koopt, dan zit ik op 10V, toch net iets meer, t'is nu geen snelheids monster |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 39
|
amai Ik ben niet zo gek van boten maar als ik dit hier allemaal zie Droop, chapeau en die roestvorming ter hoogte van die ankers te gek man
__________________ Number of take offs must always equal number of landings otherwise you're in trouble. Remember the time when flying was dangerous and having sex was safe. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Guest
|
Hier een nederige bijdrage van mijn kant na het zien van die prachtige foto's... Ten eerste het fun bootje, niet meer in bezit maar toch een mooie foto, de supreme F1: ![]() Ten tweede een restauratie object, de Commodore van Graupner, voor 3 tientjes gekocht in slooptoestand (te zien op de kleine foto's) en langzaam maar zeker begint het weer een statig schip te worden, extra's: binnenverlichting, navigatieverlichting, verstralers, geluidsmodules en er wordt nog gewerkt aan verdere elektronica, voorts nog te monteren: interieur, zitgedeelte buiten en misschien zwemplateau of hekdavit, plannen genoeg maar we zien wel... ![]() foto's van de Banckert volgen in de toekomst, van mijn Najade heb ik helaas geen mooie foto's... en is ondertussen verkocht |
|
| | #24 (permalink) |
|
Wat een prachtige foto's! Dit draadje door Xander gestart begint al wat vorm te krijgen. De speedboten en het jacht zorgen wel voor wat afwisseling tussen de slepers. Wie is de volgende kapitein die hier zijn schoonheid ten toon stelt? Met 'schoonheid' bedoel ik wel 'boot', 'schip', 'jacht', 'speedboot' enz. en niet uw vriendin, lief, vrouw of schoonmoeder Groetjes, Droopy
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Ik denk dat ik voor de werkschependag een extra chipje voor mijn camera koop... Ik vrees dat ik het met 100 foto's niet ga redden, als ik bovenstaand moois zie! Ik heb overigens wel een aardig idee voor de werkschependag: Ik wil alle aanwezige schepen naast elkaar in het water hebben, en er dan foto's van maken. Natuurlijk zitten we dan met kanalen die dubbel zijn, maar het zijn toch WERKSCHEPEN!!! Dan knopen we de schepen op hetzelfde kanaal aan elkaar vast (boord aan boord) en zo komen alle schepen samen op de foto(s). Liefst had ik de schippers er achter, maar dan worden de heren (en dames wellicht) nat. Die fotograferen we dan maar op de kant... He mannen, nog 20 dagen!!! Roel
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
he echt mooie boten jongens mijn aplause @Roel hiep hiep hoera nu maar hopen dan mijn ouders zich niet bedenken 20 dagen
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #30 (permalink) | |
|
Roel schreef: Citaat:
Ik heb laatst terug enkele foto's van mijn Warrior genomen en voor ik het wist zat ik al aan een 300 -stuks Op de werkschependag ga je het zeker niet redden met een 100-tal hoor Groetjes, Droopy
__________________ Kampfgruppe Meetjesland | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |