![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2003 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 34
|
gisteren weer even gevaren en nu ook mijn happy hunter mee genomen. ![]() ![]() ![]() ![]() en mijn tito was natuurlijk ook aanwezig. ![]() en er waren ook nog twee heren met een micro magic aan het zeilen ![]()
__________________ Groeten, Xander |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Hele mooie boten xxman!!! Ik wou dat ik dat ook kon zo mooi schip maken
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Mozes kriebel, k wou dat mijn Hunter al zover was Greetings, Luit
__________________ There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot! Alle info over de Typhoon: www.slopsema.nl | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 51
|
@ Xander: Echt heel mooie foto's van een prachtsleper (De Hunter is één van mijn oude liefdes). Maar mag ik je als ex amateur-fotograaf een tipje geven: Je ziet bij veel mensen als ze een fotootje nemen van hun boot dat ze die gewoon van bovenaf nemen. Daar is uiteraard niks mis mee (ik doe dit soms ook) maar je creeert een heel andere sfeer als je nu eens plat op je buik gaat liggen en een foto neemt van op dezelfde hoogte van je boot. Probeer ook eens om je camera net boven de waterspiegel te houden. Je Hunter zal plots veel 'echter' en groter overkomen en je zal zeker versteld staan van het resultaat. Twee voorbeeldjes: ![]() Met de camera nét boven de waterspiegel (Viking Warrior). Hier is optisch (en niet digitaal!!) op het onderwerp ingezoomd. ![]() Hier is de camera op de hoogte van het achterdek gehouden (Christel II) Groetjes, Droopy[/b]
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2003 Locatie: Den Haag Leeftijd: 73
|
Nog een fraai voorbeeld is een foto van mijn Smit Frankrijk gemaakt door Nico Alsemgeest met tele lens van 20 cm hoogte op de werkschependag 2003. ![]() Groetjs Hans.
__________________ een dag zonder hobby is een dag niet geleefd! Een half ons geluk doet meer dan een kilo wijsheid! Laatst gewijzigd door Zoef de Haas.; 18 april 2008 om 04:13 |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2003 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 34
|
@ droopy de meeste foto's zijn genomen door mij zelf terwijl ik aan het varen ben. en dan ben ik al blij als ik het de boot een beetje in het midden heb. maar de volgende keer zal ik het roer eens uit handen geven en mooie plaatjes van af dezelfde hoogte van het schip nemen, want inderdaad jou foto's vanaf dezelfde hoogte zijn altijd erg mooi. en over het digitaal zoomen: die functie gebruik ik nooit. ik snap eigenlijk ook niet waarom dat er op zit, foto's worden er niet bepaald beter van. maar bedankt dat je het even onder de aandacht brengt, want ik had er waarschijnlijk nooit aangedacht. @ roel ik heb wel een beetje een buikje, maar zo erg is het nou ook weer niet
__________________ Groeten, Xander |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Door het regenachtige weer van vandaag was ik in de gelegenheid om van de Lucy enkele pitoreske plaatjes te schieten. Hier 2 voorbeeldjes: ![]() Eenzaam... ![]() Visserijwacht (met A971 Artemis) Groetjes, Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
De boten op het vaarwater werden aan de bovenkant natter dan aan de onderkant. Na het nemen van de foto's was het voor mij inpakken en wegwezen. De enkele wandelaars keken van onder hun paraplu maar wat raar op toen ze mij daar op m'n buik, op een kletsnatte grond, op een handdoek liggend, foto's zagen nemen van de boten. Ik hoorde ze het zo denken: "Wat voor een idioot ligt er nu ... ... " Maar het resultaat is wel geslaagd (vind ik toch). Groetjes, Droopy
__________________ Kampfgruppe Meetjesland | |
| | |
| | #44 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2003 Locatie: Zuidbroek(GR) Leeftijd: 32
|
nou, dan zijn wij toch gezegend! bij ons was het zoals het hoorde!! boten op het vocht, en niet eronder!!! nou ja, als we maar plezier hebben bij het water!!! Arnold
__________________ Beste mor weer |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |