![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #556 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Leuk geworden Remus! En je eigen inbreng is natuurlijk leuk. Wanneer je de volgende keer je foto van dichter bij het wateroppervlak neemt (ik weet niet of dat bij jou kan) krijg je nog leukere opnames. Kijk maar eens hier in dit topic. Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #558 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juli 2006 Locatie: Arnhem Leeftijd: 27
|
zozo dat is een flinke jongen ik ben nu op zoek naar een sleepboot om te gaan bouwen heb namelijk aardig wat tijd te besteden haha maar het is een mooi schip mijn complimenten groeten remi.v
__________________ het leven altijd positief bekijken er is altijd voor alles wel een oplossing!!! |
| | |
| | #560 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2006 Locatie: Tongeren
|
Vandaag eens door dit hele topic gesurft, mooi werk allemaal, wat mij altijd opvalt is dat een modelschip altijd zo klein lijkt op het water. Maar schijn bedriegt, hier een plaatje van mijn allerlaatste project, het is de Torpedoboot Hr.Ms.Hydra bouw jaar 1900 het model is schaal 1:15 lang 270 cm. Voorlopig allerlaatste, want boten bouwen is een virus, als je eenmaal besmet bent is genezing uit gesloten, er bestaat zelfs een naam voor "Boot-ulisme" ![]() |
| | |
| | #562 (permalink) |
| Lid sinds: 28 mei 2006 Leeftijd: 27
|
hier een mooi plaatje van me kleine pollux in de sloot naast de schuur die je niet op foto de ziet en dit is dan wel geen plaatje op het water maar op de tafel met de elektronica uit een speelgoed (nikko) auto en wat losse led'jes ingebouwd
__________________ wie wat bewaard heeft wat om weg te gooien |
| | |
| | #565 (permalink) | |
| Citaat:
ik heb de kleuren die origineel voor de pollux zijn voor een wat grotere sleper ook gebruikt de pollux zelf had ik pas veel later gekocht omdat ik het gewoon een leuk bootje vind maar daar zit eigenlijk net zoveel ruimte in als in de pollux als het om elektronica gaat
__________________ wie wat bewaard heeft wat om weg te gooien | |
| | |
| | #568 (permalink) |
|
hier dan maar gelijk ook me grote boot die een beetje weg heeft van de pollux of is het andersom zo als ik al zei is kwa ruimte niet veel anders de scheeps hoorn werphaak apparaat en een kerstlampje en dit is werkende weg werphaak op afstand bedienbaar een mannetje wat denk ik omhoog wil naast de sleephaak waterpistol op de het voordek wat getraind is om te kunnen richten daar achter een diesel speakertje een boodschappenmantje aan de achter kant van de sleper
__________________ wie wat bewaard heeft wat om weg te gooien |
| | |
| | #570 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 22
|
hey skiperror hoe heb ji jdat gedaan emt dat afschieten va ndie kruishaak das wel kicken om op je boot te hebben zeker als je iets in het water zie drijven en hier heen wil halen mvgr armando P.S. stuur anders even een PB
__________________ Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |