![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Gisteren weer inspiratie opgedaan en vandaag de verfspuit gepakt. Ziehier het resultaat! ![]() ![]() ![]() ![]() De kleur is RAL 3009 i.p.v. de oorspronkelijke RAL 3008, maar ik vond deze net wat warmer... De kozijnen van de kajuit moeten er nog op gelijmd (overigens met Acryllijm van Greven, uitstekend spul hiervoor!!!) de kozijnen van de brug zitten al vast. Geen tupperwaredoos meer, maar het begint een echt jacht te worden! Roel
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #17 (permalink) |
En nog een paar, van een proefvaart van vanavond: ![]() Serene rust op het water... ![]() Bovenaanzicht ![]() Kalmpjes an, anders knalt de champagne straks zo uit de fles! ![]() Champagne is op, halve kracht vooruit! Roel
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 51
|
Wat een beauty van een yacht. Mijn complimenten Roel. Groetjes, Droopy
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #21 (permalink) |
Railinkje er op, (blonde ![]() ![]() Ja... dat krijg je van zo'n troela aan het roer... meteen een verfbeschadiging op de boeg... ![]() Maar hard gaat ze wel! ![]() Roel
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
Groetjes, Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland | |
| | |
| | #24 (permalink) |
En vanavond... Was ze gereed! De wind was gaan liggen, dus Kor mee naar de vijver. Hij de zender in de hand, ik in het waadpak met doodsverachting het fototoestel bedienen... Hier gaat het nog kalmpjes aan... ![]() Kor komt in z'n element... ![]() Bijsturen, anders word ik nat!!! ![]() Hehe... Even bijkomen ![]() Jullie begrijpen dat de mooiste foto's in MbA komen... Dus.... Roel
| | |
| | #25 (permalink) |
|
PRACHTIGE AKTIEFOTO'S!! Een applausje is hier wel op z'n plaats: klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap... ... ... Groetjes, Droopy
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #28 (permalink) |
D'r hangt echt een Hollands vlaggetje achterop, Eelco... En de ligplaats is Heusden. Hoewel...Toen ik aan de roergangster vroeg of ze wat te drinken lustte om de proefvaart te vieren, antwoordde ze: "Ja bitte ein Sekt, oder hast du auch vielleicht Apfelkorn?" Ze mompelde ook nog iets binnensmonds over Tjechie en ene Rudi Voller, maar dat kon ik niet helemaal verstaan... Maar je hebt gelijk: tijdens het varen horen die skippyballen binnenboord. Roel
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 49
| Citaat:
Maar mooie boot, Roel. Mijn complimenten. Zet je nog een beting achterop????? ciao, Ronald | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |