![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2011 Locatie: capelle a/d ijssel Leeftijd: 12
|
je kan ook heel schuin gaan door met je roer een bepaald tempo heen en weer te bewegen, uiteindelijk gaat hij steeds sneller door de wankelsnelheid (praat uit mijn ervaring met een klein bootje, ligt veel te laag voor die golven)
__________________ Op de werf:eerste springer tug Recht zo die gaat |
| | |
| | #32 (permalink) |
|
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
Super filmpje Robbie!!! Daar heb ik echt van genoten! Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Dank jullie wel Heren ![]() Het is jammer dat ik niet meer beeldmateriaal heb van deze vaart, moest helaas wel stoppen want de cockpit stond blank. Verder had de boot geen probleem met het 'zware' weer, hij stuiterde goed over de golven heen en had niet de neiging om te kantelen in de bochten.
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: Halderbergen
|
Hallo Romario, Dat de Zwarte Zee 3 een rank schip is wil niet zeggen dat het geen grote golven kan hebben. De diepgang compenseerd dat perfect. Er steekt meer onder water dan boven water. Groeten Paul |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2010 Locatie: drachten Leeftijd: 17
|
hier een paar foto,s van de vaarmiddag van vanmorgen, stond een beetje wind , maar op schaal zijn het aardige golfjes boot had voor de rest weinig last van de golfen Jan
__________________ Varen is fijner dan je denkt |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |