![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2006 Locatie: hapert (NB) Leeftijd: 20
|
hier wat foto's die in het afgelopen jaar gemaakt zijn. als er nieuwe foto's gemaakt zijn zal ik de beste ook uploaden ondertussen ook op hyves: bladelbashingteam de gang ![]() de baja van mcs ![]() de HQ Zoom.nl Gallery: Baja ![]() de df-02 van mijn broertje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() foto van mijn ducati ![]() de specter van bcs ![]() en nog wat df-02 foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en ook nog wat foto's van mijn nieuwe aanwinst ![]() ![]() ![]() ![]() alle foto's zijn gemaakt door mijn zus (haar hobby is fotografie) moest ik er even bij zetten
__________________ Hier moest een mooi japans gezegde komen.... Na lang zoeken: "Als ūt nie past, pakte ūn grotere hamer" Laatst gewijzigd door drenth; 7 september 2009 om 19:19 Reden: update |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2006 Locatie: hapert (NB) Leeftijd: 20
|
we zijn de zondag wezen rijden op de oirschotse hei en ik heb weer wat gefilmd
__________________ Hier moest een mooi japans gezegde komen.... Na lang zoeken: "Als ūt nie past, pakte ūn grotere hamer" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| bash, bladel, crash, eindhoven, hapert |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |