![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2006 Leeftijd: 29
|
Vandaag naar mijn oude club Pegasus geweest en het was echt een top dag heb meer dan 500 fotos geschoten. mooie Spacewalker ![]() Sukhoi ![]() B25 ![]() Heeeele mooie Tigercat ![]() Combat Mosquitos ![]() Het meegebrachte spul van onszelf ![]() Pup ![]() Chipmunk ![]() Stearman ![]() ![]() Morgen meer...moet nog veel fotos doorspitten
__________________ Hirobo SDX,Freya Bell 222,Freya Eagle 3,Bell 47GS sponsored by www.rc-heli-shop.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2005 Locatie: Grootebroek Leeftijd: 36
|
Leuk Tiger, was een gezellige dag met prachtig weer. En natuurlijk zelf ook heerlijk gevlogen! Mijn foto's zijn hier te vinden, of hier klikken voor een slideshow. Als er iemand nog foto's van mijn heli heeft gemaakt dan hoor ik het graag, die oranje Raptor 50. Hier een klein overzichtje van mijn foto's, in het album staan er 214! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Amstel76; 30 april 2009 om 21:51 |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
__________________ Hirobo SDX,Freya Bell 222,Freya Eagle 3,Bell 47GS sponsored by www.rc-heli-shop.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2005 Locatie: Grootebroek Leeftijd: 36
|
Dankje Teus, jij hebt ook mooie platen gemaakt. Grote kans dat 1 van jullie persoontjes ook in mijn album met foto's staan, ik heb een paar platen van mensen met een camera in hun hand ertussen zitten |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |