![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2006 Leeftijd: 29
|
Een impressie van 4 top dagen bij FMS. Mooie Christin Eagle met een nog mooier geluid ![]() Deze prachtige Camel had ik al eens geien op het forum en in het echt is ie nog mooier. ![]() Oude B17 die heel mooi vloog... ![]() En nog bommen wierp ook... ![]() Hoge school kunstvlucht...zeer mooie demonstratie ![]() ![]() Met mijn vader aan het formatie vliegen...moet nog wat verder worden uitgewerkt. ![]() Van deze kist heb ik zeer veel fotos maar dit zijn wel een paar van de mooiste. ![]() ![]() Voor de eigenaar:Ik ben je email adres kwijt PM me die even ![]() Mooie Storch ![]() Tiger Moth met camera. ![]() Sterk staaltje kunstvlucht...Later ook nog op muziek ![]() Zeer mooie F15 die ook nog eens perfect voorgevlogen werd. ![]() Wat alleen zo snel ging dat het bijna niet bij te houden was ![]() ![]() Ikzelf vliegend met mijn Vibe ![]() Later nog wat tips gehad over camera instellingen waardoor de kwaliteit wat omhoog ging... ![]() Heb nu haast al weer zin in 2010
__________________ Hirobo SDX,Freya Bell 222,Freya Eagle 3,Bell 47GS sponsored by www.rc-heli-shop.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |