![]() |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 januari 2008 Locatie: nederland heerlen Leeftijd: 18
| Citaat:
Je meent het Ik zal de rest van de foto's er ook maar even goed opzetten.
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 Laatst gewijzigd door Jeroen vh.; 28 oktober 2009 om 23:30 | |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Bedankt! Ik ben nu meer bezig met mijn nieuwe aanwinst:traxxas Jato 3,3. Ik heb nu ook proline 30 serie velgen en banden,ik zal binnekort nog wat foto's plaatsen.
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
In de beginpost staat een foto van de Jato met de proline banden en velgen. En ik heb een foto erop gezet van hoe de inferno er nu bij staat.
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Hier nog wat foto's van 2 auto's vandaag gemaakt met mijn nieuwe Canon Powershot G11 in de vers gevallen sneeuw. Traxxas Jato met Proline 30 series banden en velgen,RPM front en Rear arms en Bumper. ![]() ![]() ![]() Kyosho inferno met de nieuwe bodemplaat van Dragon racing, ![]() ![]()
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 Laatst gewijzigd door Jeroen vh.; 1 januari 2010 om 23:00 |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
@ns-speed,bedankt! Ik heb 5 minuten geleden 4 chrome proline 30 series velgen met proline 30 series banden binnengekregen voor de Jato. Ook heb ik nog een ongespoten crowd pleazer 2.0 body liggen. Ik zal straks even foto's maken. Ik weet nog niet in welke kleur ik de body ga spuiten,ik zit te denken aan metallic groen met zwart maar ik kan niet kiezen
| | |
| | #27 (permalink) |
|
Hier wat foto's van de nieuwe proline banden en kap voor de traxxas Jato: Proline 30 series banden: ![]() Proline 30 series velgen met banden: ![]() De Jato hoe hij er nu bij staat: Upgrades: -proline banden met velgen(de oude) -Alu turnbuckles -RPM front arms -RPM rear arms -RPM wide front bumper -verlengstukje voor uitlaat -CEN uitlaat(deze moet er nog op) ![]() ![]() De crowd pleazer 2.0 body,deze moet nog gespoten worden: ![]() Verder heb ik nog een nieuwe chassis plaat voor de inferno en voor de losibk2 gekocht en gemonteerd,hier zal ik later nog wat foto's van plaatsen
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 Laatst gewijzigd door Jeroen vh.; 4 januari 2010 om 18:24 |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Er is een maand geleden een nieuwe zwarte chassis plaat besteld van dragon racing voor de inferno. Een weekje geleden kwam hij binnen vanuit Hong Kong. Deze plaat is bijna hetzelfde als de ander,buiten dat hij iets lichter is omdat hij anders gefreesd is aan de bovenkant en natuurlijk de kleur. De originele blauwe bodemplaat was ligt verbogen waardoor de kap er niet mee goed op kon vandaar dat ik er een nieuwe opgezet heb. Hier enkele foto's: (ps de kwaliteit van de foto's is niet zo geweldig) ![]() ![]() ![]()
| | |
| | #29 (permalink) |
|
Even een update van de crowd pleazer body voor de Jato. Ik heb hem uitgeknipt en bewerkt met een dremel,oa voor het gat van de koelkop. Hier een paar foto's: ![]() ![]() ![]()
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 Laatst gewijzigd door Jeroen vh.; 14 januari 2010 om 23:28 |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Ik heb de CEN 3 kamer uitlaat op de Jato gemonteerd,het ziet er niet slecht uit vind ik zelf. Hier een paar foto's van de uitlaat op de Jato: ![]()
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |