![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2008 Locatie: nederland heerlen Leeftijd: 18
|
Vandaag zijn ook de proline banden en velgen klaar gemaakt om te lijmen. Aangezien ik geen seconde lijm heb kan ik ze nog niet lijmen,maar ik zal volgende week seconde lijm kopen en verf voor de body. Als eerste is het gedeelte op de velg waar de lijm komt opgeschuurd waardoor de lijm beter hecht: ![]() Daarna zijn de randjes van de inserts eraf geknipt voor een betere aansluiting: ![]() Hier een vergelijking met de rest van de banden van de Jato,links staan de nieuwe proline banden dan de oude proline banden en rechts de standaard anaconda's: ![]() Als laatste heb ik de velgen in de inserts en banden gezet,ze hoeven alleen nog gelijmd te worden en dan zijn ze klaar om mee te rijden: ![]()
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 Laatst gewijzigd door Jeroen vh.; 17 januari 2010 om 17:59 |
| | |
| | #32 (permalink) |
|
Ik heb vandaag de Traxxas Slash binnen gekregen. Tot mijn grote verbazing zat er een 8,4V accu en lader bij inbegrepen Het is de versie met de Douglas body(Grijs/zwarte body. Hier een aantal foto's van de slash wanneer hij nieuw uit de doos rolde: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hier een vergelijking met de Jato en de Inferno: ![]() Hier de eerste hop hup(aluminium shock caps): ![]() Hier zitten de aluminium shock caps gemonteerd: ![]() Hier de 3 Lipo accu's en de brushless set: ![]() ![]() De originele stekkers zijn vervangen door goud contacten,zodat ik de Lipo's kan gebruiken: ![]() Hier het totaal plaatje van het reslultaat:
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 Laatst gewijzigd door Jeroen vh.; 26 januari 2010 om 22:04 |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Vorige week ben ik naar de bouwmarkt gegaan om hout te halen voor 3 ophangpunten zodat ik 3 auto's aan de muur kon hangen. De plankjes zijn op maat gezaagd en daarna op een ijzeren haak gemonteerd die aan de muur bevestigd is,waardoor er 3 steunen ontstaan zijn waar de auto's op kunnen. Let niet op de nog ongevulde gaten in de muur,deze zijn van de vorige plank en moeten nog weggewerkt worden met kit oid. Hier enkele foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Hier een paar foto's van de J-concepts overtray voor de slash: Hij moet nog gespoten worden,ik ga dezelfde kleuren gebruiken die op de originele body gebruikt zijn(grijs/zwart) ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Even een update van de overtray voor de traxxas slash,ik heb hem de afgelopen dagen gespoten en daar een paar foto's van gemaakt. De over tray is zwart met grijs gespoten, zodat het overeenkomt met de kleuren van de kap. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Als eerste heb ik de overtray uitgeknipt: ![]() De kleuren verf die gebruikt zijn(de grijze en de zwarte bus) ![]() Als eerste is een helft van de overtray afgeplakt met tape,en dan het geheel bespoten met zwarte verf. ![]() Wanneer de zwarte verf droog was kon de afplaktape eraf: ![]() Dit is het resultaat nadat een helft van de overtray zwart is gespoten: ![]() Nu kan de gehele binnenkant met een paar lagen grijze verf bespoten worden: ![]() ![]() ![]() ![]() En dan is hier het eindresultaat van de zwart/grijze overtray, het enige wat nog ontbreekt zijn de J-concepts stickers: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 Laatst gewijzigd door Jeroen vh.; 12 februari 2010 om 21:11 |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
en heb je er nou een lipo in?? zoja, welke?
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
@robertjuh De micro-dt bevalt me het beste. Hij is net iets langer en breder+hij heeft andere banden en velgen, hierdoor is hij iets stabieler en minder nerveus om te besturen. Er is ook meer ruimte voor een grotere accu dan bij de micro-t. @vinnygogo Ja ik heb er een Lipo in. Het is een 2-cell Lipo accu zonder merk, hij heeft iets maar mAh dan de standaard accu's en ook meer volt. De auto gaat dus iets sneller en de rijtijd is langer.
| | |
| | #40 (permalink) |
|
ok, waar heb je die liupo vandaan?
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
nee, de print van de micro t kan ertegen
| | |
| | #43 (permalink) |
|
De ESC brand niet door nee. De ESC is door iemand gekocht via het internet, ik weet niet waar omdat ik hem niet zelf gekocht heb, ik weet wel nog dat hij 7 euro nieuw kostte. @robertjuh Ik vindt de Jato 3,3 eigenlijk de leukste auto die ik tot nu toe gehad heb Ik zal waarschijnlijk komende week de proline kap voor de Jato gaan spuiten, en dan ook natuurlijk foto's posten. Ik denk dat ik hem metallic blauw in combinatie met grijs en zwart ga spuiten.
| | |
| | #44 (permalink) |
|
ok mocht je ooit iets erover weten, hoor ik het graag!
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2009 Locatie: Eindhoven
|
@Jeroen, Ik zal ook komende week wat foto's posten van mijn Jato. Momenteel heb ik niet zo veel verschrikkelijk veel upgrades: - Integy aluminium voor en achter armen - Hot Racing Dual Steel brake - 5186A (wieltjes voor de wheelie bar) - Integy aluminium body post voor en achter - 5464 (Dust Boot; bescherming voor de schokbrekers) Wat ik van plan ben te kopen: - Een zwarte RPM front bumper - 5485 (2 kamer getunde Traxxas uitlaat) - 5245 (Een verleng stukje voor de uitlaat) net als die van jou - 5539X (complete aluminium turnbuckle set) heb jij nog tips...? En dan nog een laatste vraag^^: Dat verleng stukje voor de uitlaat; ik heb gezien dat je er een verlengstukje bij krijgt, een paar tyraps en nog iets (kweet niet precies wat). Wat is dat 'ding' nou precies? Robert Laatst gewijzigd door robertjuh; 21 februari 2010 om 14:47 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |