![]() |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2008 Locatie: nederland heerlen Leeftijd: 18
| Ziet er goed uit! Die aluminium bodymount/shocktowers zijn ook erg cool
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 |
| | |
| | #77 (permalink) |
|
Ik heb net even de alle onderdelen van de chassisplaat afgehaald zodat wanneer de nieuwe plaat binnen is deze meteen gemonteerd kan worden. Hier enkele foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 |
| | |
| | #78 (permalink) |
|
Hier het resultaat na een uurtje lang denken en afplakken Alles wat doorzichtig is op de foto zal zwart worden. Er komen nog een paar grijze strepen op. En wat over blijft wordt metallic blauw.
| | |
| | #80 (permalink) |
|
@robertjuh Ja ik ben zelf ook benieuwd hoe het eind resultaat eruit zal zien Ik heb net de tweede laag zwart erop gespoten. Ik denk dat hij morgenavond helemaal af zal zijn. Ondertussen heb ik een mailtje gekregen dat de stalen remmen en de chassisplaat zijn verzonden
| | |
| | #81 (permalink) |
|
Ik heb weer wat vorderingen gemaakt Hij is nog niet helemaal af, maar vanavond zal ik hem afmaken. Zo staat hij er nu bij: ![]() ![]() ![]() Het proces: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
| | |
| | #82 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2009 Locatie: Eindhoven
|
Je mag me trouwens gewoon Robert noemen hoor ^^ Ik heb nog voor de Jato een SR300 Spektrum ontvanger besteld en een aluminium drag link (http://www.traxxas.jp/products/acce_img/5542X.jpg) in plaats van dat plastic ding. Ik heb gehoord dat het de speling vermindert en dat sturen veel soepeler gaat. Ik vertel wel als ik hem binnen heb |
| | |
| | #83 (permalink) | |
| Citaat:
De laatste laag van de kap zit er nu op. Als hij droog is kan de folie eraf de raamstickers eraf en dan de spoiler erop
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 | |
| | |
| | #90 (permalink) |
|
@ robertjuh Wanneer ik beide chassis in mn handen heb voel ik wel verschil. Het chassis is 10% licht maar het belangrijkste is dat het chassis 40% sterker is. Ik zal de foto's zo plaatsen, hij is zo goed als af
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |