![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2009 Leeftijd: 18
|
hoi dark-aquatic-being bij jouw varen ze mooi maar ik heb een vraag die boot die daar op de foto staat van het merk academy die hebt toch zo een flexibel veertje breekt die bij jouw ook wel eens voor ??ik heb hem ook gehad maar bij mij moest ik hem na 2 a 1 keer vaarren al vervangen dan brak die bij mij gewoon midden op het water toen moets ik hem iedere dat mij dat over kwam op vissen met een hengel dan heb ik noch altijd mazzel gehaad dat ik hem noch te pakken kreeg ik heb hem van wegen al die ellende weg geven aan een kennis. groet Dimitri |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 3 maart 2005 Locatie: Somewhere
| Citaat:
| |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2008
|
@dimitri:je hebt het nu waarschijnlijk over de flex as. nee,daar heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad. het zou kunnen zijn dat je er net wat te veel geweld op los hebt gelaten. een te zware motor i.c.m. een te grote prop kan een oorzaak zijn voor dit soort schade. rommel in de schacht voor de flex as kan ook een hoop ellende geven (een klein beetje zand geeft een hoop slijtage). het niet gebruiken van een teflon sleeve om de as is ook vaak een reden voor het breken van die dingen. dit zijn dan even de grootste veroorzakers van gebroken flex assen. hopelijk kun je hier wat mee. groet. ferry.
__________________ Als de kikkers laag vliegen,word het slecht weer.... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |