![]() |
| | #812 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2010 Locatie: Waddinxveen
|
Ik heb de handleiding van Nine Eagles zojuist ge-download maar die gaat bijna nergens over... Alvast bedankt voor jullie tips! Wellicht wil ik al te veel vooraf doen, das ook de aard van het beestje denk ik Is er wel goede documentatie over het afstellen van een RC heli? Laatst gewijzigd door TuxBrothers; 4 januari 2011 om 08:24 |
| | |
| | #813 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 september 2010 Leeftijd: 23
| Citaat:
| |
| | |
| | #814 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 augustus 2008 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 53
| Citaat:
Waarom zou je het scharnierpunt naar boven willen verplaatsen? Dit kan toch het beste ter hoogte van de kogelgewrichten zitten? Waar heb je die sneetjes precies gemaakt? Bert | |
| | |
| | #816 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
Het enige wat je in het begin hoeft te doen is met de trims zorgen dat hij stil blijft hangen met sticks los, en dan leren hoe hij reageert op stuurcommando's.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #817 (permalink) |
| Lid sinds: 28 september 2010 Leeftijd: 23
|
Ik heb de Gyro geset Ik denk op 6. Ik heb het op volgende manier gedaan: Subtrim menu geopend: gyro een Tal seconden keer naar beneden gehouden(heel veel kliks) en dan 6 kliks naar boven. Heli vliegt nu heel "kort" Hiermee bedoel ik dat de bocht naar rechts nu idem is als die naar links. Hij blijft binnen zijn eigen afmetingen rond zijn as draaien. Nu ik weet niet of dit een goeie afstelling is maar het is allersinds wel makelijk voor binnen. Ik hoef enkel te sturen om een bocht in te begeleiden maar niet om er voor te zorgen dat hij "uit" zijn bocht gaat. Wat ik wel merk is dat hij nu heel erg hard naar rechts afwijkt als ik rechtuit ga. Ook lijkt mijn gas was vermindert in sterkte. |
| | |
| | #819 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 april 2009 Locatie: Zwolle Leeftijd: 36
|
houd er rekening mee dat ik mijn swashplate heb gemodificeerd en alle bladen heb gebalanceerd. En ik zeg niet dat 6 klikjes de ultieme afstelling is, misschien zit er nog verschil tussen de rx04, rx06 en rx01. De enige reden dat je 'gas wat verminderd' als je de gyro aanpast is als je batterijen niet al te vers zijn. De staartrotor kan meer vragen van je batterij. Citaat:
ik heb liever een swash waarbij het scharnierpunt .6 mm boven het hart van de kogelgewrichten zit en stabiel is dan een exemplaar waarbij deze ruim 4 keer zo ver onder de kogelgewrichten zit en flinke speling heeft. Maar ik heb een MSR swash besteld en zal je, mocht er uberhaupt iets in willen zien, van op de hoogte houden.. het gaat om een totaal van 8 sneetjes en deze modificatie zorgt er voor dat de swashplate centreert op de hoofdas. (leek me logisch) Laatst gewijzigd door Serum; 4 januari 2011 om 16:53 | |
| | |
| | #820 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Serum, kun je dat PDFje nog even weer online zetten? Het was wel handig om te zien welke kant je op moet klikken in EPA om de uitslag van een servo te vergroten, of juist te verkleinen. Ik had het in de FAQ willen zetten namelijk, en dat PDFje scheelt mij het uitproberen per servo, per eindpunt, welke kant op trimmen wat doet...
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #821 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2010 Locatie: Belgie-lanaken Leeftijd: 59
|
Ik vlieg gewoon met mijn Nine Eageltje.Wat zijn ze hier allemaal bezig?Ik snap er geen ballen van,moet ik terug naar school? ![]() (zal wel aan mijn leeftijd liggen zeker) Laatst gewijzigd door raymond 2; 4 januari 2011 om 17:33 |
| | |
| | #825 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 mei 2009 Leeftijd: 41
| Citaat:
__________________ Trex 250 SE/ Trex 450 SE/ Trex 500 CF/ Mikado Logo 600 SE/ Nine Eagle Solo Pro Laatst gewijzigd door Roy; 4 januari 2011 om 21:19 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |