![]() |
| | #1098 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2010 Locatie: Waddinxveen
|
Is het kabeltje met stekkertje van de ontvanger los te krijgen? Die van mij heeft kuren, als ik aan het draadje rommel dan gaat ie aan en uit.... nee het is niet de landing skid snoer want daar heb ik al een nieuwe voor op gezet om te testen |
| | |
| | #1099 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 september 2010 Locatie: Belgie-lanaken Leeftijd: 59
| Citaat:
Je hebt precies toch veel pech met dat beestje,en met dat ander groter beest valt het ook ferm tegen. ![]() Gr Raymond | |
| | |
| | #1100 (permalink) | ||
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
Citaat:
Ik denk dat "tux" zijn heli ook wel een keer of wat tegen de muur heeft "geparkeerd", althans dat meen ik eerder gelezen te hebben...
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | ||
| | |
| | #1101 (permalink) | |
| Citaat:
Inmiddels heb ik netjes 2 draadjes op de print gesoldeerd (wat een gepiel zeg, zoooo klein) van de skids de draadjes afgeknipt en weer netjes daar aan gesoldeerd, en hij vliegt weer. Moet wel eerlijk zeggen dat ik heel erg veel vlieg met dit apparaatje! De Lama V2 die ik vandaag binnen heb gekregen is inmiddels alweer een printplaat door gebrand, schiet lekker op zo... | |
| | |
| | #1102 (permalink) |
| Lid sinds: 6 mei 2010 Leeftijd: 49
|
Ik heb daar helemaal geen stekkertje zitten. Is gewoon een kabeltje naar het landingsstel. Ik heb deze in het midden door geknipt omdat ik nog al eens landingsstel stuk vloog. Ook is de kabel al een keer van de print los geraakt. Sinds ik het landingsstel heb gemodificeerd is het ook niet meer kapot geweest. RCTechnics heeft heel veel snoertjes en stekkertjes, misschien kun je daar wat vinden.
|
| | |
| | #1103 (permalink) |
|
Joepie, mijn acculader is binnen. Bij helicopterplanet in de aanbieding voor 15.00 eur. Een goede 20 minuten en weer 2 accus vol. Ben nu helemal niet meer binnen te houden ( binnen vliegen lukt nog niet want ik heb nog te veel ruimte nodig Afgelopen week voor 20 eur ( incl. verzndkosten ) bij HK besteld: 6 accus 150 mah 2 Flybars 1 kapje 1 swasplate 2 staartrotors 2 main shafts 1 setje fixed pins echt super |
| | |
| | #1104 (permalink) |
|
Ik heb nu een van de 120 mAh Hobby King accu's over de 100 cycles, en nog steeds in prima conditie. Veel plezier voor 1 euro per accu.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #1105 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2005 Locatie: Lelystad Leeftijd: 63
|
Inderdaad accu's van HK zijn perfect. Trouwens ik heb van hun nieuwe tails binnen en die zijn iets korter dan de oude. De tail rotor raakt soms de hoofdrotor. Je kunt dat iets verbeteren door het tail staafje niet zo diep in het huis te steken. Ton |
| | |
| | #1106 (permalink) | |
| Citaat:
Weet er iemand of alleen de staart boom is te bestellen is wel vierkant en niet rond dus ik denk bij modelwinkels niet ? @ indoor, das toch super he voor 93 cent honderd vluchten, zijn de 150 -ers ook zo goed want ide ga ik binnen krijgen. @ Gerard das weer pech hebben. Heb je nu een direkte verbinding van het printplaatje naar je landingsstel ? Ik heb daar tussen ook een soldeer verbinding zodat je niet op de print plaat hoeft te solderen als je een skid breekt | |
| | |
| | #1107 (permalink) |
|
Ik heb vanmiddag buiten op de "outdoorstand" gevlogen; das helemaal werken. Je staat iedere keer weer versteld van het apparaatje. Wat dan opvalt is dat als je helemaal vol vooruit geeft hij ook behoorlijk af buigt. Ik dacht dat Indoor hier ooit iets over had geschreven maar ik kan het weer eens niet vinden. Wie wil er mij even op weg helpen |
| | |
| | #1108 (permalink) | |
| Citaat:
Dat van die staartset is niet handig. Blijkbaar aan te raden om even extra te controleren als je een staartsetje vervangt, dus...
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... Laatst gewijzigd door Indoorvlieger; 13 februari 2011 om 23:15 | |
| | |
| | #1109 (permalink) | |
| Citaat:
Als je bedoelt naar beneden, moet je elevator toch iets minder doen en soms wil een beetje throtle erbij ook wel helpen (die 2 dingen bij elkaar) Kabeltje zit als een huis, en landings skids (ondanks ik de witte heb) breken toch niet zo vaak bij mij Die staart (tail boom) is alleen als setje te bestellen, komt doordat het draadje er door heen gaat, en bij Nine Eagles zijn ze erg gehecht aan "click and go" systemen, en dat is natuurlijk ook handiger. Het fragiele draadje buitenom leiden lijkt me ook geen goed idee overigens! | |
| | |
| | #1110 (permalink) | |
| Citaat:
Als je dus een nieuw type frame gebruikt zou het over kunnen zijn. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |