![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2010 Locatie: Mijn kamer <3
|
Hallo, Ik heb een lama v4 . Ik heb er een paar keer mee gecrasht , en toen ik daarna wou vliegen vloog hij niet. Hij tolt alle kanten op en stort neer.
__________________ Een dag niet gecrasht is een dag €tjes gespaart. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Man,man,man, En dat wil nu al een grotere heli? Zal wel iets krom zijn in de kop, omdat je alles alu hebt, buigt dat, en gaat er iets fout.. ongewtijfeld iets krom, wat het is, zal je zelf uit moeten zoeken, want ik heb de heli niet voor me staan..
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 oktober 2008 Locatie: Zoetermeer
| Citaat:
Groeten Martin
__________________ Auteur van o.a. Leren vliegen met de Honey Bee FP, Afstellen en Onderhouden van de collective pitch helikopter (uitgewerkte voorbeelden van o.a. de Belt CP V2, de Belt CPX en de CopterX 450SE) en de ff7 | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 januari 2010 Locatie: Mijn kamer <3
| Citaat:
Alles doet goed en de blades draaien ook goed.
__________________ Een dag niet gecrasht is een dag €tjes gespaart. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Mooi. niets is kapot, heli vliegt dus perfect, Slotje!
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 9 februari 2008 Locatie: Alkmaar
|
als alle onderdelen recht zijn, zal het waarschijnlijk in je 4in1 controller of in je servo's zitten
__________________ Sponsored by Copter solutions Vliegen bij E.V.A. met een E-sky Hunter, Hirobo Quark, T-rex 250,T-rex 450 Pro, HK500GT, T-rex 600 & T-rex 700 3G |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: westendorp Leeftijd: 17
|
haha, Jullie zijn aardig tegen deze jongen zeg! Maar je heli gaat rondjes draaien? en daardoor stort hij neer? Dan zou de gyro in de 4-1 controller wel kapot zijn (denk ik). mvg, Jaimy
__________________ HBFP - V-Max helitje - HK-450 V2 - Tigermothje 70cm - micro super jet en depron extra 300 in aanbouw |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2007
|
Wat je ook kan proberen is je 4-1 controller bijstellen. Aangezien de heli tolt, moet je de vijs van "proportional" wat bijschroeven. Deze zorgt ervoor dat 1 van de rotors sneller/trager draait zodat de heli minder tolt. Heb het ook eens voorgehad met mijn lama 3. Waarschijnlijk een foutje in die regeling door de klap. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |