Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Modelhelikopters > Algemeen heli > FP/coaxiaal

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 14 mei 2011, 00:36   #46 (permalink)

Knaller's schermafbeelding

Leeftijd: 36
Standaard

Heel logisch gezien, beginnen er veel mensen met een rtf kitje van e-sky zoals de honey bee. 9 van de 10 zullen daarna al snel overstappen op een ander ( beter Merk) Alleen hieruit kan je al opmaken dat E-sky het allemaal net niet is. Mijn persoonlijke ervaring met een belt cp van e-sky als eerste heli, is dat e-sky wat betreft de collective pitch heli's zuigt. Nog een ervaring die ik heb is dat ik in het begin dit niet wist en een hoop geld weggegooid heb achteraf gezien. Had ik meteen een Trex 450 gekocht dan had dat mij een hoop geld bespaard.

My 2 cents
Oud 14 mei 2011, 07:54   #47 (permalink)

Indoorvlieger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrJohien Bekijk bericht
Ja dat had ik gezien, ben niet blind. Bericht was niet naar of voor jou, vind je je eigen nou zo belangrijk dat je dat dacht?
Misschien aan te raden om het bericht waar je specifiek op reageert te quoten, dat voorkomt dit soort verwarring. Nu trapte ik in die val, maar het had net zo goed iemand anders kunnen zijn, zoals Chow in een ander topic ook al dacht dat een bericht van jou naar hem toe was gericht. En het heeft niets te maken met of ik mezelf belangrijk vind of niet, als je me beter zou kennen zou je weten dat ik absoluut niet zo ben.

Als je direct (binnen 10 minuten) nadat ik wat adviezen over eerste heli's heb gegeven, middels dit bericht...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indoorvlieger Bekijk bericht
Veel gewaardeerde beginnersheli's zijn de Blade mCX en mSR, of de goedkopere, en volgens velen net zo goede, Nine Eagles Solo/Bravo III of Solo Pro. Al deze modellen kunnen handsfree hoveren, als ze goed getrimd zijn, dus maw, als je de sticks los laat, blijven ze op hun plek "hangen" wat voor een beginner een fijne eigenschap is.
...dit plaatst...

Citaat:
Ik denk dat de TS na een jaar al wel een leuke helie voor buiten heeft gekocht.
... dan lijkt het toch erg sterk dat je twijfelt aan het nut van dat bericht in dit wat oudere topic. Wat je denk ik bedoelde te zeggen is "waarom plaatsen jullie nog berichten hier als de TS waarschijnlijk allang zijn nieuwe heli heeft gevonden" en als je dat inderdaad bedoelde, dan is het handig om dat dan ook te typen, en niet iets wat kan worden opgevat als een antwoord op de voorgaande post. Wat Pheter al opmerkte, dat zijn de beperkingen van dit medium en daar moeten we allemaal rekening mee houden.

Laatst gewijzigd door Indoorvlieger; 14 mei 2011 om 08:19
Indoorvlieger is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2011, 09:59   #48 (permalink)
Moderatorteam

Burp's schermafbeelding

Leeftijd: 44
Standaard

Bericht van forumbeheer:
Pheter, helemaal eens met je betoog. Ik begrijp ook niet waarom MRJohien een dergelijke opmerking maakt. Mag hij me via pb best eens uitleggen. Blijf aub netjes tegen elkaar, nergens voor nodig om het anders te doen.
Oud 14 mei 2011, 10:25   #49 (permalink)

MrJohien's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien aan te raden om het bericht waar je specifiek op reageert te quoten, dat voorkomt dit soort verwarring. <knip>

Uit de forum regels:

"Quoten/citeren; doe dit niet overbodig en onnodig en gebruik hooguit die ene regel uit andermans post waarvan je het echt noodzakelijk acht die te moeten herhalen."

Als je berichten van mij terugleest zul je zien dat ik mij hier netjes aan houd, doe er moeite voor. Quote ook bijna nooit alle plaatjes enz. En een quote plaatsen van een bericht boven je is ongewenst om vervuiling te voorkomen. Vandaar dat het een keertje mis ging, want Chow zat er net even tussen in de minuut Ik stuur je wel een PB'tje om deze discussie voorgoed te sluiten hier openbaar.

En @Burp ik stuur jou ook een PB'tje.

Over en uit.
Oud 14 mei 2011, 12:11   #50 (permalink)

Indoorvlieger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit de forum regels:

"Quoten/citeren; doe dit niet overbodig en onnodig en gebruik hooguit die ene regel uit andermans post waarvan je het echt noodzakelijk acht die te moeten herhalen."

Als je berichten van mij terugleest zul je zien dat ik mij hier netjes aan houd, doe er moeite voor. Quote ook bijna nooit alle plaatjes enz. En een quote plaatsen van een bericht boven je is ongewenst om vervuiling te voorkomen. Vandaar dat het een keertje mis ging, want Chow zat er net even tussen in de minuut Ik stuur je wel een PB'tje om deze discussie voorgoed te sluiten hier openbaar.

En @Burp ik stuur jou ook een PB'tje.

Over en uit.
Ik kom inderdaad ook op een forum waar het quoten van een bericht net boven je zelfs verboden is, en wordt weggemod, maar ik heb het ook vaak meegemaakt dat er verwarring ontstond als er net iemand tussen een bericht plaatste, zoals met Chow gebeurde. Vandaar dat ik, als het niet expliciet verboden is, altijd het bericht quote waarop ik reageer, eventueel met alleen een citaat uit het bericht, of door het deel waar het echt om gaat in "vet" te zetten. Dan blijft de vervuiling beperkt, lijkt me, en kan er geen verwarring ontstaan.

Maar inmiddels is de lucht weer geklaard, dacht ik zo, nietwaar Johan? Nu alleen buiten nog, het is slecht vliegen met zoveel wind.
Oud 14 mei 2011, 12:49   #51 (permalink)

MrJohien's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar inmiddels is de lucht weer geklaard, dacht ik zo, nietwaar Johan?
Klopt helemaal! Zo en nu weer
Oud 14 mei 2011, 14:03   #52 (permalink)

Knaller's schermafbeelding

Leeftijd: 36
Standaard

wel grappig, ik zag ook niet dat het een jaar oud topic was.Het zou wel leuk zijn om te horen van de topic starter wat hij destijd heb gekocht en hoe snel het weer de deur uit is gegaan
Reageren

Labels
beginner, goedkoop, helicopter, outdoor

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten