![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2009 Locatie: Hengelo (OV) Leeftijd: 16
|
Hoi, Zoals jullie zien wil ik wel eens een blik op het helicopter vlak werpen. Ik ben hierom eens aan het rond kijken naar mooie goedkope outdoor heli's. Iemand enige aanraders? |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat: Hier heb ik zeker wat aan. Heb je ook nog tips voor motoren, esc, ontvangers en dat sort gedoe. (Ik heb ook nog een Syma S006 alloy shark denk je dat ik daarvan iets over kan zetten) Ik wil de prijs graag zo laag mogelijk houden omdat ik ook de alloy shark al helemaal in de prak heb gevlogen. | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 56
| Citaat:
Weet je al wat je wil brandstof of electro maar bedenk wel dat goedkoop over het algemeen duurkoop is . Gr Arie
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner | |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
ik wil wel electro want ik rijd ook electro auto's en met brandstof heb ik niet zulke geweldige ervaringen. En wat het goedkoop is duurkoop betreft ik zoek gewoon een heli om een keer leuk mee te vliegen want ik heb zoals ik al zei ook die auto's al |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Goedkoop bij een auto betekend een auto die stilstaat... Bij een heli ligt dan de gehele heli aan puin. Ga je echt voor goedkoop, pak een esky. dan weet je ook meteen zeker dat je in korte tijd opnieuw kan gaan sleutelen. Ga voor goede electronica, het betaald zich zeker terug.
__________________ |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Is goedkoop, en makkelijk te vliegen, vrij crashbestendig, maar alleen buiten te vliegen zonder wind.. voor in de woonkamer/zolder/gymzaal is die echter perfect!
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Ik heb al iets anders gezien: http://www.v-nix.nl/esky-honeybee-king-fp2-rtf#packs Heeft iemand hier ervaring mee? Laatst gewijzigd door Hrrbs; 8 mei 2010 om 16:56 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2009 Locatie: Landsmeer, bij amsterdam
|
Ik heb sinds maandag ook een nieuwe coax gekocht. een Walkera lama 400D. een outdoor coax. Ik heb vandaagmij eerste buitenvluchten gemaakt en dat gaat me heel erg goed af... ONderdelen (mocht je ooit nog iets mollen) zijn vrij goedkoop en een complete set is €150,- gr, Alex
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2009 Locatie: Landsmeer, bij amsterdam
|
Ilk hebwel ervaringen met de HBFP 1... IS een hele leuke heli, maar als je iets zoekt om leuk mee te vliegen en dus lekker opstijgen, en wegvliegen raadt ik toch een coax aan. Ik vond namelijk de FP sowieso voor buiten niet heel erg handig en die was wel wat moeilijker. Hij is wel vele male beter voor het ''echte'' vliegen dan een coax, dat dat een stuk minder is
__________________ |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Bedankt Alex, Ik heb veel aan zulke reacties, Ik denk toch dat ik voor de honey bee ga. Want ik heb al een 3-kanaals coax Syma S006 Alloy Shark waarvan ik toch vindt dat het niet dat mooie echte helicopter gevoel geeft om dat het 2 propellers heeft Ook een factor is de prijs. Ik ben nu nog niet van plan om een vaste vlieger te worden omdat ik nu nog vooal bezig ben met mijn TT-01 en M-04L auto's. Ik zoek dus een mooie goedkope straight-forward heli en ik denk dat ik dat wel in de honey bee zal vinden. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Zie mijn eerdere post, dat is een esky. Electronica op dat apparaat is in veel gevallen ronduit slecht, velen hebben meer gesleuteld aan die heli's dan gevlogen.. Maar als je geen frequent flyer wordt, kan het best voor je werken Dat is meteen het punt met heli's, wil je echt beginnen moet je gewoon goed beginnen, waar een goede heli voor nodig is... En die kosten wat..
__________________ |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 april 2010
| Citaat:
Die helicopters voldoen prima en vliegen uiteindelijk ook gewoon. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, goedkoop, helicopter, outdoor |
| Discussietools | |