![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 januari 2010 Locatie: Mijn kamer <3
| Citaat:
En nog iets ik kan circels naar links vliegen dus vooruit en links maar ik kan niet vooruit en rechts
__________________ Een dag niet gecrasht is een dag €tjes gespaart. | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Draaien je motoren wel soepel? Een coax stuurt links en rechts door 1 rotor te versnellen en de andere te vertragen. Of er is wat mis met je ontvanger. Ik heb een Firespy die alleen nog achteruit wil, zomaar van het ene op het andere moment...
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Citaat:
dat komt zeker door die lichtjes van het model zelf. Kan dat ?
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Daglicht heeft een heel breed spectrum aan licht, waaronder ook infrarood. Daardoor wordt het zicht wat wazig voor de sensor die op je heli zit. Bij lampen heb je dat niet, en ziet de heli enkel en alleen het infrarood van je zender.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Het zou natuurlijk niet mogen, dat hij zichzelf stoort, maar aangezien dit Chinese "kwalliteitsproducten" zijn, zou het me niet verbazen. Wat ook nog kan helpen is een ander kanaal op je zender kiezen als dat kan. Mijn Protectors hadden ook enorm last van vertraging als ik op kanaal C vloog. Op A geen probleem...
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Dat laat reageren klink trouwens wel bekend, dat is namelijk wat hij doet als hij even het signaal kwijt is. Dan houd hij het laatst ontvangen commando even vast in de hoop dattie de volgende weer optijd binnen krijgt. Hoever kun je van je vandaan vliegen, R/C? Houd het bij jou ook na 5 meter ongeveer al op? Met mijn Oifei Freebird haal ik met gemak 10 meter en dan is de werkplaats op. Ik steek het op de zender die teweinig ledjes heeft waardoor het niet genoeg van de muren weerkaatst. Ik kan nog een boel moeite doen met de bijprik IR lamp die ik heb, maar de heli vliegt gewoon zo vervelend dat ik daar weinig zin in heb.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! Laatst gewijzigd door sven; 14 juli 2010 om 17:24 |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Ik heb met mijn Firespy wel eens in een sporthal gevlogen, en dan zeker een meter of 10 in de hoogte, en grote cirkels van ook ongeveer die afmeting. Verder heeft weinig zin, dan zie je toch niet meer waar je heen gaat.
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Citaat:
Mijne kan ook maar iets van 5 m , ik heb er ook geen zin in om met dit ding te vliegen egt saai hij is sloom kan andere kant niet op kan niet recht vliegen kan niet stabiel vliegen. Ik heb die kanaal dinges niet.
__________________ Een dag niet gecrasht is een dag €tjes gespaart. Laatst gewijzigd door R/C; 14 juli 2010 om 22:44 | |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
Die leeft nog ik kan met wind vliegen + 15m van me weg + 15 meter in de lucht. Hij is een jaar of 2 .
| | |
| | #43 (permalink) |
| Dan zou je een Syma S107 kunnen proberen of anders de stap naar 4 channel, zodat je sneller kan, en ook zijwaarts. Is weer wat uitdagender.
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Citaat:
heb hem al 6 maanden en het vliegt leuk maar ... Had laatst een blade strike buiten ik vloog iets van 10 meter in de lucht en klets ik zzie alle onderdelen in de lucht en de heli valt op de grond. Is kapot : inner shaft tandwielen allebij stabiler central hub outer shaft canopy canopy houders frame batterij houder batterij swasplate bladeholders en dat was het denk ik zo. Heb er 300 eur aan besteed en nu ff in de zolder voordat ik weer geld heb.
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Maar indoorvlieger en Sven wat zou ik nu nemen ?? 3 ch wil ik want 4 ch heb ik al ik zoek een heli met gyro die strak vliegt voor een prijsje van 20 euro op zo een markt. Jullie hebben verstand van 3ch.
__________________ Een dag niet gecrasht is een dag €tjes gespaart. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| gyro, heli, koop, kwaliteit, sterk |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |