![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Nee, hij ruikt totaal niet. Ik heb ook het kapje er even vanaf gehad maar ik zie niets eigenaardigs. Te lang doorgevlogen lijkt me sterk. Ik stop altijd als de heli geen lift meer heeft. Dan krijg je hem ook niet hoger meer dan 30cm. De vlucht ervoor deed hij heel even spastisch (rondtollen), daarna heb ik gewoon de accu leeg gevlogen en hem aan de lader gelegd. De keer daarna deed hij niets meer.
__________________ |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2010 Locatie: Mijn kamer <3
|
Maar als hij niet meer dan 30cm boven grond komt moet je stoppen. Ik heb veel 3ch gehad en nooit zo een probleem . Laad je hem via zender of via usb ? Laad hem een op de zender of via usb. Welke je niet geprobeerd hebt. Als hij klaar is met laden laad hem nog eens op tot de groene licht of weet ik veel wat uit gaat. En kijk wat hij nu doet . Maar rondtollen motor misschine stuk ?
__________________ Een dag niet gecrasht is een dag €tjes gespaart. |
| | |
| | #80 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
| En zo vliegt mijn metal heli. Soms schiet ie tegen het plafond of donderd hij opeens als een baksteen naar beneden, of je ziet hem tollend op tafel liggen, dat is waar hij simpelweg geen signaal meer binnen krijgt. Het einde van die 3 meter lange tafel haalt hij nieteens. Ook kun je goed zien hoe hij met zijn kont slaat zodra je een beetje voorwaartse snelheid in probeert in te zetten. Hij zwalkt ook nog eens als een ziekte, een strak bochtje krijg ik er niet uit. Ik had zelfs moeite om het kreng nog enigzins voor de camera te houden. Dus gyro? Dacht het niet. Dit helitje was de grootste miskoop van ebay voor mij, gelukkig wassie niet duur.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #82 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
Of de verlichting stoort je heli. Zonlicht en wat feller kunstlicht zoals die TL buizen misschien, kan ook leuke effecten hebben. Probeer het eens met verlichting uit of in een andere kamer. Heeft dat ding wel een gyro trouwens? Soms duikt er nog een partij van deze heli's op zonder gyro. Omdat je die aan de straatstenen niet kwijtraakt sinds een gyro bijna standaard is, willen die nog wel eens extra goedkoop worden aangeboden.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... Laatst gewijzigd door Indoorvlieger; 24 juli 2010 om 09:06 | |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Mijn pa is nu met de IR heli terug naar de verkoper. Ik ben benieuwd of hij zijn geld terug krijgt of een alternatief modelletje krijgt
__________________ |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2010 Locatie: Mijn kamer <3
|
Wow jezus man. Dat ding is super . Mijne vliegt 10 keer zo erger ,die van jou is zo slecht nog niet. Mijn 3 ch heli. Die grote bedoel k niet die kleine .
__________________ Een dag niet gecrasht is een dag €tjes gespaart. |
| | |
| | #85 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Die metal heli van mij heeft totaal geen gyro. Dit kun je zien, maar je kunt het ook horen. Als je het ding beet pakt en even het gas erop zet dan hoor je de motortjes draaien. Maar als je de heli dan om zijn motor asje draaid dan zou je een verschil in toeren moeten horen, omdat de motortjes met behulp van die zogenaamde gyro die torsie tegen zouden moeten werken. Je kunt draaien tot je scheel ziet, een gyro werking zit er absoluut niet in. Daarom tolt hij, slaat zijn staart uit, valt hij uit bochten, etz. Wie nogsteeds denkt dat ie goed vliegt, kom maar halen voor een tientje. :') Heeft denk ik 4 accutjes gevlogen, 2 om te proberen ermee te vliegen, 2 om een filmpje van te maken. Heb ook nog een reserve asje en iets van 8 bladjes erbij gekocht toen, splinternieuw. Dus tsja, voor 10 euro is dat allemaal voor de gelukkige gek die hem hebben wil.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #89 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 maart 2010
| Citaat:
dan zit er geen battery protection in je accu, bij www.minihelicopters.nl hebben ze vervangende batterijtjes met protection.. alle mAh op een rijtje en geen geld | |
| | |
| | #90 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2010 Locatie: Amsterdam
|
Tientje meer uitgeven en je hebt een 4-kanaals met zender ipv ir-afstandsbediening: Falcon-8913 GYRO Mini Metal Radio Control 4 Channels Helicopter - Buy Align, Esky, Walkera, FlySky, RC Toys and CNC Metal Upgrade Parts at rcmodelpart.com - Powered by iestore 1.6.0.0 Free shipping en de behulpzame Chinezen zetten standaard $15 als waarde op de verpakking, dus ook geen gezeik met de douane.
__________________ Blade mSR-X / Offshore Warrior / Rustler VXL / Parkzone UM T-28 Trojan / Tamiya M03 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| gyro, heli, koop, kwaliteit, sterk |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |