![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juli 2010
|
Dus ik heb een nieuwe fxd helicopter gekocht gisteren alweer. De vorige die ik gekocht had daar zat een productiefout in en die moest terug. Gisteren koop ik deze nu blijkt bij thuiskomst dat deze niet oplaadt. Dus ik denk dat de batterij of lader stuk is. maar aangezien ik hier niet veel van versta ben ik op zoek naar iemand die dit wel kan. Ik woon in Lanaken in Limburg dus als iemand weet waar ik terecht kan. Heel erg bedankt. groetjes annick |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Was zeker koopzondag bij jullie daar ![]() ![]() mvg Frederik De tijd klopt ook hier niet ik heb dit geschreven om 06.53 uur en niet om 04;50 zoals aangegeven
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 19 juli 2010 om 06:53 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2006 Locatie: Krommenie Leeftijd: 43
|
waarom ook niet terug naar verkoper?
__________________ Mini titan 325, T-rex 250, Raptor 50 V2, TF mustang 1:5, mustang TF 1:7, Somethin extra, Twinstar II, 3D yak, merlin, disney, xerces, nexus, elipsia FT |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 juli 2010
| Citaat:
ja het was inderdaad koopzondag | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Als je die week nog op vakantie wil, dan kan je hobbyking vergeten, daar gaat meestal een week of 3 overheen voordat je ut hebt... wel goede en goedkope spullen overigens..
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Ik zou toch eerst contact opnemen met de verkoper. Dit is al de 2e heli die je daar koopt met een defect. Straks heb je een andere lader en blijkt het alsnog de accu te zijn, kost het je nog meer tijd en geld...
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
sorry hoor maar weer zo'n nutteloze discussie over wel te doen en niet te doen. als je iets nieuw koop en het is niet in orde ga je terug om garantie te halen bij de winkel. als ik een taaie biefstuk heb gekocht bij de slager ga ik toch ook niet klagen bij de fietsenmaker
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
Maar over het algemeen geldt zeker het advies, als je iets nieuw hebt, en geen crashes of andere rare dingen ermee hebt uitgevoerd, direct terug ermee naar de verkoper.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
nou als ik een servo koop en die doet het niet ga ik hem echt niet open schroeven om te kijken of er een los stekkertje of een los draadje in zit. dan gaat ie terug naar de winkelier. op het moment dat je gaat knutselen aan je nieuwe spullen vervalt de garantie. dus niet slim
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| waar heb je hem gekocht dan?
| | |
| | #14 (permalink) |
|
dan ben ik bang dat je garantie wel kan vergeten. 2ehandsRC-chrisooms Beugen Limburg Anita Decor Roermond Limburg Armand Modelcars Sittard Limburg BEMO Big Engine Models Modelbouw Speciaalzaak Baexem Limburg Bibian Poppenhuizen & Miniaturen Venlo Limburg Chequered Flag Modelcars Geleen Limburg Corgi-World Heerlen Limburg De Miniatuurshop.nl Maastricht Limburg De modelbouw Klus Brunssum Limburg Digitech Electronics Klimmen Limburg Digitech Modelbouw Hoensbroek Limburg dinnissen modelbouw Overloon Limburg eric`s amezing products Nederweert Limburg Heliman.Com Kerkrade Limburg Hobby_N_Express Landgraaf Limburg Hooff van Modelbouw Maarheeze Limburg Intertoys Langen-Driessen Venlo Limburg Jophispoor Modelspoorwegen Fa Steyl Limburg JUM Modelspoor Maastricht Limburg Lamers Modelbouw VOF Stein Lb Limburg Linden VOF Modelsportcentrum Heerlen Limburg M & B Shop Broekhuizenvorst Limburg Maas Modelbouw Roermond Limburg MaRo Trading & Design Swalmen Limburg MBS-racing Geulle Limburg Modelbouw Luthart Venlo Limburg Modelbouwwinkels.nl (Internetwinkel) Weert Limburg modelshop geleen Geleen Limburg Modelspoorcentrum Linden Heerlen Limburg MonsterCars Budel Limburg Patricks Minicars c/o Disco limburg Roermond Limburg PATRICK`S HOBBY CENTER Roermond Limburg Planes 4 Fun Roermond Limburg PRME model engines Arcen Limburg RC-FREAK Overloon Limburg RC-Store-Online Soerendonk Limburg RCHELIPARTS.NL Helden Limburg RCModelparts Koningslust Limburg Rcparts Venray Venray Limburg roerslot Roermond Limburg Shamrock Modelbouw BV Maastricht Limburg shop4toys Heythuysen Limburg Spoorlijn De Kerkrade Limburg Totaltrain Valkenburg Valkenburg Limburg Trawos Heerlen Limburg Treinenspeciaalzaak Vleugels Sittard Limburg Wolters M H Maasbracht Limburg Zwaluw Modelbouw De Montfort Limburg
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |