![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
ik heb dezelfde heli gehad, vrij simpel ding | |
|
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juli 2011 Locatie: Heerenveen. Leeftijd: 13
|
Dat automatisch ronddraaien van de staartrotor heb je bij een FP's en CP's. Dat is om de torsie op te heffen (het frame draait de andere kant op dan de rotor.) Maar omdat jouw heli 2 bladen boven heeft je geen last van torsie. Je trimt precies dat de motors even snel draaien. De staartrotor gebruik je alleen om vooruit of achteruit te komen. Ik heb zelf ook deze heli maar dan van een ander merk.
__________________ Einstein is ook klein begonnen DH 9053, HoneyBee V2, Nine eagles solo pro, JXD 335, KDS 450s in aanbouw. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2011 Leeftijd: 26
|
Bij mijn FXD 68688 (geheel andere heli, maar wel coax) zitten aparte connectoren voor zowel de ledjes achter en de motor achter. Maar zoals al is gezegd draait je achter rotor alleen als je met de linker stick gas geeft. Alleen de rechter stick bewegen, zal de staart rotor niet van gaan draaien. Laatst gewijzigd door jorrick; 22 november 2011 om 16:10 Reden: Lig altijd in de knoop met mijn vreemde zinnen, maar ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2012 Leeftijd: 30
|
Beste HEli-bestuurders, Ik heb een vraag aan jullie heli-"freaks" zeggen ze, ik heb een vraag over de helicopter The big one van Revell. Als ik mijn helicopter op het gras neerzet en gas geef om te gaan op stijgen valt mijn heli de hele tijd om naar links of rechts. Ik zou graag een oplossing willen weten en vooraf dank!!! Groetjes beginner hel bestuurder Timo |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 januari 2012 Leeftijd: 36
| Citaat:
| |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2012 Leeftijd: 30
|
Ik heb een vraag mijn big one helicopter vliegt niet meer terwijl ik hem wel heb opgeladen. de bladen bewegen wel maar 1seconde en er knippert wel een rood ligt maar ik kom er niet uit en mijn handleiding is ook pleiten. wie weet hoe dit komt gr johan |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 6 mei 2012 Leeftijd: 32
|
Ik heb ook nog een vraag over de Revell the big one: IK moet de hele rotorbladen vervangen en dus ook het onderdeeltje waar ze aan vast zitten, maar hiervoor moet ik denk ik ook de balance bar eerst weghalen anders kan ik het onderdeel waar de rotobladen aan vast zitten niet weghalen. Weet iemand hoe dit moet?? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| afstellen, revell, the big one |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |