![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2008 Locatie: papendrecht
|
mijn oog is gevallen op de V120D01. nu hoor ik verschillende verhalen over walkera, de een zegt dat het bij de "betere" kleine heli's merken behoord, de ander zegt dat walkera bagger is. ik zoek een betrouwbare heli voor binnen. dit kan ook een coax zijn maar het flybarless zijn van de V120 vindt ik wel erg cool voor een heli. daarbij heb ik het idee dat dit helietje goed stabiel moet zijn door de ingebouwde 3 assen gyro wat zijn de ervaringen met deze heli en met walkera in het algemeen denk aan: -crashbestendigheid -prijs onderdelen -beschikbaarheid onderdelen -vlieggedrag bvd Arno ![]()
__________________ robbe moskito sport, belt cp2, walkera V120D01 en een wild thing (bootje) eindelijk af |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009
|
Ik wacht zelf op de V100D01. nog beter voor binnen. En ja Walkera is Rommel, maar er is niet veel beters. Het ziet er zo tof uit dat ik best een kapitaal in rommel wil investeren. En wat nu een pluspunt is ,is de ontvanger met 3assen gyro in 1.
__________________ Gaui 100SE & 200V2, HK450 "Conquer Your Wallet" |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2010 Locatie: Amsterdam
|
Walkera maakt zeker leuk speelgoed en met de onderdelenvoorziening zit het ook goed. Onderdelen kosten geen drol en zijn goed leverbaar Voor retailers is het geen lekker merk volgens mij, iedere 2 maanden een nieuwe collectie. Wat ik dan niet begrijp is dat de BNF versies vrijwel niet verkrijgbaar zijn in Europa, hoef echt geen stapel zenders in de kast. Een hele vloot CB100's op het dressoir is wel weer leuk. De in Hongkong bestelde BNF CB100 kwam in een nette retail-doos, BNF verpakkingen zijn er dus wel. Plaatje van de CB100 opvolger (V100D01):
__________________ Blade mSR-X / Offshore Warrior / Rustler VXL / Parkzone UM T-28 Trojan / Tamiya M03 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Staat voor Bind n Fly. Alleen de heli zonder zender, handig als je al een goede zender hebt die compatible is met de heli die je erbij wilt.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Ik heb gegoogled en iemand zegt 6 September is de V100D01 er. Nog even gedult, want de tandwieltjes bij de tail verslijten nogal snel van de V120D01 heb ik gelezen!?
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 mei 2010 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Walkera 4 kanaals zender heb ik er al 2 van, is genoeg om te proberen of je een mode1 of mode2 vlieger bent. En de standaard lader gebruik ik niet, Robbe snellader laadt sneller en geeft info (Voltage, sterkte laadstroom en bijgeladen mAh's). Om terug te komen, V120D01 lijkt me een prachtig helietje als je genoeg indoorruimte hebt. Is toch weer wat groter en sneller dan de 100 serie. En al zal die staarttandwielen slijten, kwestie van genoeg op voorraad houden. Deze tandwielen gaan meestal stuk door fliegfauten Zoals alle recente Walkera modellen heeft ook dit wonder der techniek een metalen kop. Zal je zeker geen miskoop aan doen. Edit: een must in je Walkera EHBO setje is een hardware setje (schroeven), vroeg of laat springt zo'n mini-schroefje uit je handen en dan is het fijn dat je een verse uit het zakje kan halen ipv over de grond kruipen op zoek naar een speld in de hooiberg. Met de crashbestendigheid zit het wel goed, vlieggedrag is verslavend. Voor je het weet ben je een LiPo-junk
__________________ Blade mSR-X / Offshore Warrior / Rustler VXL / Parkzone UM T-28 Trojan / Tamiya M03 Laatst gewijzigd door Flying Bastard; 30 augustus 2010 om 20:32 | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2007 Locatie: Dordrecht Leeftijd: 43
|
Nou ben ik na m'n laatste ervaringen met de 4g3 niet zo enthousiast over walkera maar na enkele filmpjes gezien te hebben op youtube moet ik zeggen dat het er inmiddels een stuk beter uitziet, flybarless ook nog eens, netjes een torquetube en voor nog geen 200 euro op je deurmat. hmmm, toch misschien m'n kerstlijstje aanpassen gr, Frans |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
nou mensen, hartelijk dank voor alle beschrijvingen en opmerkingen. nu zelfs feagle om is (mijn vliegmaatje, vond walkera bagger, en daar luister je dan toch naar hé?) ben ik wel te porren voor dit mooie apparaatje, wanneer, groot ? even sparen en de vrouw lief aankijken. nogmaals bedankt en veel vlieg plezier, ps wat was / is het nu mooi om te vliegen he heligroet Arno
__________________ robbe moskito sport, belt cp2, walkera V120D01 en een wild thing (bootje) eindelijk af |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 23 april 2006 Locatie: Holland Leeftijd: 41
|
Heb in dit Topic al een aantal Micro modellen voorbij zien komen. Gaaf. Zelf zit ik te azen op de komende Walkera VD120D02. Micro heli van 80 gram, CP en Flybar Less met 3 axen Gyro. Net een slagje groter als een CB100 of HM4#3B model. De HM4G6-S schijnt al goed te vliegen. Maar die komende VD120D02 is dus ook nog eens Flybar Less. Walkera is de komende jaren wel erg vooruit gegaan qua kwaliteit. Vlieg zelf met een HM4#3BV2 en een HM4#6 (FP versie) Heerlijke machientjes maar wens me nou een Micro CP heli. We wachten het af. Vr Gr E |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
ik kon de verleiding niet weerstaan en dus de heli besteld. sparen maar achter wegen gelaten en van de vrouw lief aankijken is nog niets terecht gekomen (kijkt ook een stuk makkelijker wetende dat hij toch al onderweg is hehe) met een beetje mazzel volgende week in huis. ik laat weten wat mijn bevindingen zijn. gr Arno
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 30 november 2009 Locatie: Waddinxveen Leeftijd: 21
|
Ik ben benieuwd naar je bevindingen dan Arno -> Wat betreft de heli dan he Aan gezien ik als FP vlieger toch al wil gaan kijken voor CP vanwegen zovele redenen.
__________________ HoneyBeeFP2 | Walkera 5G4Q3 Airwolf | KDS450-C | Walkera 4G6 |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Ja zo een 6 kanaals V120D02 lijkt mij ook wel tof ofzo, alleen 1 probleem met de afstandbediening. Ik heb nu DX6i en de throttle hold knop zit presies aan de andere kant, dus ga ik niet kopen die walkera zender. Het is tog belachelijk, Walkera gebruikt Spektrum techniek, en de DX6i werkt niet eens. Is er niet een handige jan die dit kan laten werken op mijn DX6i, zou tof zijn! Gewoon ombouwen die handel net als playstations.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |