![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2011
| Citaat:
), omdat je dan het zwaartepunt naar voren hebt geplaatst en de helikopter 'schuin voorover hangt'. Hovert hij zonder stickinput niet meer stil...Een co-axiale helikopter vliegt niet echt, maar 'zweeft' een beetje Groet, Robbie | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juli 2011 Locatie: Heerenveen. Leeftijd: 13
|
Ik vlieg niet echt vaak achteruit, maar als je echt vooruit wil is dit een optie. Je hebt wel gelijk hoor.
__________________ Einstein is ook klein begonnen DH 9053, HoneyBee V2, Nine eagles solo pro, JXD 335, KDS 450s in aanbouw. |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
| Citaat:
Daar valt wel normaal mee te vliegen! Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Haha, nee heb geen aandelen. Alleen hele goede eigen ervaring met Blade heli's ! Die van mij vliegen nogsteeds met ongeveer 90% van de originele onderdelen! Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 juli 2011 Locatie: Deventer
| Citaat:
Ik heb er net een gekocht. ![]() Tonnie
__________________ Nine Eagles BravoIII,2x Blade MCX, Blade CX2, T-Rex 500,Blade mCPx Spectrum DX6i, Futaba FF7 | |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2011
| Citaat:
![]() Maar een vraag over een aangeschafte helikopter waar iets mee is, te beantwoorden met: "had dan ook een ..." gekocht, heb ik voor 1 keertje (en doe dit dan ook never-nooit-niet weer) beantwoord met mijn 'kwinkslag-mening' Groet, Robbie | |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
Ik hoop dat de topicstarter nu door heeft dat de prestaties van zijn huidige heli beperkt zijn. Soms helpt een grotere staartrotor iets, en gewicht in de neus, maar verder sluit ik me bij de andere adviezen aan dat een andere heli, of een snellere 3 kanaals (die bestaan, bijv de 6010) of een 4 kanaals meer zal kunnen.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2011 Leeftijd: 26
|
Heb je hem inmiddels al binnen/gymzaal gevlogen? Werkt het dan wel/beter? @ricolwd Probeer alsjeblief iets netter te schrijven en op je spelling te letten want nu kan ik het heel moeilijk lezen. Maar als ik het goed begrijp had ik hetzelfde, Toen zaten de stekkers van de motor verkeerd op het bordje, waardoor de wieken de verkeerde kant op draaiden, en hij dus naar beneden drukte ipv omhoog. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |