![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Ik vind 440 euro toch aardig aan de prijs. De zender is leuk als extra, dat zeker. Nou ja, het is ook geen goedkope hobby als je groter gaat, zullen we maar zeggen...
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 maart 2011 Locatie: Breda
| Citaat:
__________________ Blade -mCX -mSR -120SR -CX3 <-Spektrum DX6i Losi -Micro Desert Truck -Micro Rally Car | |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 april 2011 Locatie: Friesland Leeftijd: 36
| Citaat:
Tikkie op schriefdraad en de kleinste tandwiel had ik al gedaan, schiet inderdaad los maar bij een volgende beweging lopt ie gelijk weer vast. Denk dat de servo is overleden? Moet maar eens kijken wat het kost dit te repareren. Weet niet hoe je al die linkjes en zo los haalt, anders maar naar de modelshop. | |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
Daarom twijfel ik nog wat ik hierna zal doen. De kleine heli's zijn nog betaalbaar. Een grote T-Rex of Blade 450 is dacht ik ook wel schitterend om deze in de lucht te houden (en niet te crachen | |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Ik kan de kleine stangetjes met schroefdraad aan de rechterkant weer bewegen maar als ik deze naar beneden haal, loopt deze constant vast en moeit ik even een tikkie geven op het kleinste tandwieletje. Is de servo dan overleden of is er iets anders aan de hand? Alvast nogmaals mijn dank |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 maart 2011 Locatie: Breda
| Citaat:
En ik ga pas groter (grotere CP) vliegen dan mijn 120SR, als ik vertrouwen genoeg heb in mijn vliegkunsten. Heb het genoegen gehad een T-Rex 600 te mogen zien, en dat is geen spelletje. Dat moet echt niet op je af komen! Wel machtig mooi.
__________________ Blade -mCX -mSR -120SR -CX3 <-Spektrum DX6i Losi -Micro Desert Truck -Micro Rally Car | |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Citaat:
Het is tot nu toe gelukt en kan de rechter weer bewegen zonder dat deze vastloopt. TOP, deze sit moet ik maar opslaan onder favorieten. Nu opnieuw proberen te trimmen en hoop dat ik weer kan vliegen | |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Ik heb de heli weer werkend kunnen krijgen en net weer even gevlogen. Tijdens de accuontlading merkte ik wel dat ik sneller achteruit ging dan vooruit maar hij vliegt weer en de servo's lopen niet meer vast. |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Het kan zijn dat je rechter servo, die vooruit/achteruit regelt, niet meer in het midden staat met de stick in het midden, en dat je daardoor meer uitslag naar achteren hebt, dan naar voren. Ook dat is wel eruit te trimmen, maar dan zal je waarschijnlijk ook de stuurstang moeten aanpassen qua lengte, anders blijft je heli weer niet mooi stil op zijn plek hangen als je de sticks in het midden laat staan.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
Ik ben nog niet zo ver gevorderd dat ik de stuurstang kan aanpassen. Weet enkel hoe ik de campony en het landingsgestel eraf kan halen. Zo verslavend deze heli dat ik baal om op dit moment niet meer te kunnen vliegen | |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb het kunstof oogje 2 x een slag naarrechts gegeven, zodat de stuurstang wordt ingekort. Volgens mij heb ik de heli nu mooi afgetrimd en gaat deze net zo snel vooruit als achteruit. Doordat ik meer gewend raak aan deze heli en ook meer aandurf (door de vele craches Is het trouwens ook zo wanneer de heli in de outdoor modus staat dat de heli sneller gaat vliegen of alleen sneller reageerd? | |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |