![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Omdat ik vermoed dat er onder de FP/Coax vliegers wat meer "funvliegers" zitten dan bij CP vliegers, en er in de meer populaire FP draadjes regelmatig een offtopic uitstapje over andere RC onderdelen (bijv. auto's) voorkomt, heb ik dit topic geopend. Dus heb je ander "RC spul" naast je heli's, hier kun je ze kwijt, ervaringen, mini reviews, etc... Zelf ben ik sinds kort aan het rijden met een Team Losi Micro Desert Truck, wat me goed bevalt. Net zo klein en handzaam als de Solo Pro, maar ook "grootse" prestaties. Kan ik toch wat met RC doen als het buiten te veel waait om te vliegen, en ik niet in de huiskamer terecht kan. Ok, wie volgt?
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... Laatst gewijzigd door Indoorvlieger; 20 juni 2011 om 14:59 Reden: Doel van topic was niet helemaal duidelijk... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Origineel is daar de heli pilot mess voor opgericht misschien dat de mod er wat minder aandacht aan besteed als in de cp gedeelten, dat zou kunnen.. Maar om op jouw verhaal verder te gaan, ik heb ook nog een rc auto, een hpi sprint flux en nog een brandstof auto, maar die is overleden verklaard (geen onderdelen meer te krijgen
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Laat nu net wat mij betreft helivliegen een uitstapje zijn Stevo
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2011 Locatie: Breda
|
Mijn eerste R.C. uitstapje was dit micro autootje. Een geintje natuurlijk, wat serieuzer wordt de bestelde Team Losi Micro-T Desert Truck.
__________________ Blade -mCX -mSR -120SR -CX3 <-Spektrum DX6i Losi -Micro Desert Truck -Micro Rally Car |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Naast heli's en sinds kort de Micro T desert truck, heb ik de Hobbyzone Champ: Micro foam plane, zeer geschikt voor beginners, maar ook voor meer gevorderde piloten erg leuk. En geschikt voor de keycams, voor luchtopnames.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Hey Dan komt hier mijn lijst wat ik allemaal naast heli's aan RC doe Ben een kleine 10 jaar geleden begonnen met vaste vleugels vliegen, en wel met de Sig LT-40 Kadet: ![]() Daarna een V-mar Arrow gehad, tot ik hem na een tijdje tot een hoopje splinters had gereduceert Toen nog een tijdje met een Puma gevlogen. Zo rond die tijd kwam ook mn eerste brommer en toen is het vliegen een hele tijd wat minder geweest. Vervolgens begon de modelbouw weer te kriebelen en heb ik een bootje gebouwd, dat is de Wiesel geworden: ![]() Toen die eenmaal in elkaar stond had ik het virus weer helemaal te pakken en ben ik hovercrafts gaan bouwen ![]() ondertussen begon het vliegen ook weer te kriebelen en heb ik nog een aantal depron vliegtuigen gebouwd. Toen kwam ik op een warme zomerdag bij de LHS een Blade Mcx tegen, en zo ben ik met de heli's begonnen! Inmiddels zijn daar een MSR en een HK-250/CX-250 aan toegevoegd En of dat nog niet genoeg was moets er ook nog een tank bij komen! Dat is de Heng long m41a3 Walker Bulldog geworden: ![]() Nu proberen het hier bij te houden voorlopig Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << Laatst gewijzigd door markjuhh; 13 juli 2011 om 23:59 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2011 Locatie: Breda
|
Zo is het maar net Molen Nee, nog niks erbij besteld. Heb het wel in het achterhoofd, heb er het nodige over gelezen. Misschien later, eerst even origineel ermee rijden. Dan merk ik vanzelf wat er meer bij moet komen.
__________________ Blade -mCX -mSR -120SR -CX3 <-Spektrum DX6i Losi -Micro Desert Truck -Micro Rally Car |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
| Citaat:
sssssst, mn dx7 heeft 20 geheugens, straks willen die ook allemaal gevuld worden
__________________ >> Ossekopf Divisie! << | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
(Plaatje is niet die van mij, maar de kleurstelling is wel vrijwel gelijk aan de mijne) Later een 1:10 electro auto erbij genomen, omdat we niet in de buurt van goed vaarwater woonden, en een boot op de fiets meenemen niet bepaald ideaal was. Dat werd eerst een Marui Ninja: ![]() (Wederom niet mijn auto, maar de kleuren zijn hetzelfde) Daarna lag de hobby een beetje stil, met af en toe een keertje varen of rijden, maar niet zo als eerst. Toen, een jaar geleden zo'n 3 kanaals heli bij de lokale Shell gezien, was toen een spaaractie mee. Ik had altijd al naar vliegtuigen en heli's zitten kijken, maar het leek me te moeilijk en te duur. Maar die mini heli's waren tussen de 13 en 20 euro, dus durfde ik wel de gok te nemen. En dat beviel zo goed dat ik nu 4 kanaals FP vlieg. Het ligt er ook sterk aan waar je rijdt. Op asfalt voldoet de vering aardig, alleen wil de auto wat gaan "deinen" alsof hij over golven rijdt. Op tegels heb je al snel dat er een klein richeltje tussen de tegels zit, en de achterkant daarna zover inveert dat de onderkant de grond raakt.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Ik dacht dat bij subs de electronica altijd in een waterdichte box zat, zodat deze veilig blijft ook bij lekkage in de romp?
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 mei 2010 Leeftijd: 49
| Citaat:
Heeft het toch een paar maanden gedaan en was heel erg leuk afgelopen zomer in het zwembad in de tuin. Misschien ooit een maatje groter en wat proffesioneler. Maar ja, de helis kosten ook al wat he | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |