![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
wat betreft het balanceren van de bladen. dit is zeer belangrijk. vaak word dit onderschat met alle gevolgen vandien ik heb laast iemand geholpen die had een dragonfly tweede hands over genomen. nu waren de bladen kompleet fout gebalanceerd en had die een gigantiese trilling op de hele heli en was er gewoon weg niet mee te vliegen. (Eigen ervaring dus) mijn tip hier bij is ga naar een ervaren persoon als je trilling ziet voor dat het erger word. het is namelijk zond om iets dat makkelijk te verhelpen is door ervaren mensen de oorzaak te laten zijn van het feit dat je veel geld kwijt bent of dat je niet verder gaat met de hobby
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2006 Locatie: Duiven Leeftijd: 42
|
Kijk eens hier op deze club over de Walkera 04 voor info en tips. http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=336212 |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb geen heli maar hou me er wel graag mee bezig in fms nu ik heb een vraagje al je een bocht wil maken en je rolt dan trek je op de hoogte(sorry ik vlieg met vliegtuigen dus ik kan helemaal fout zitten) maar dan gaat de staart hangen en valt er eigelijk niet veel te doen. Wat kan ik daar tegen doen? Mixen in mijn zender? en wat dan ? ik heb een zender futaba 6exa dus ik heb geen heli-functie alvast bedankt grtz jante |
|
| | #37 (permalink) |
|
vliegtuigen en heli's stuur je als je mooi vliegt altijd op alle roeren.
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Guest
|
wat wil je daar nu mee zeggen? als je een vliegtuig instuurt dan moet je toch gewoon rollen en dan op de hoogte trekken? ik heb nog nooit richtingsroer gebruikt in een bocht magoe stel ik wil mijn fout recht zetten dan zeg jij dat ik moet rollen, dan hoogte trekken en dan nog eens richting??? grtz jante |
|
| | #39 (permalink) |
|
nee wat ik zeg is dat je alle roeren te gelijk moet gebruiken. dus als je een bocht wilt in zetten moet je rol rudder en hoogte gebruiken en ook allemaal blijfen gebruiken tijdens het maken van die bocht. bij vliegtuigen zien wij het als modelvliegers minder gouw dat het niet een mooi bocht is maar dat is alleen om dat het kleiner is en we er niet in zitten een mooie gecoordineerde bocht is moeilijk maar zekers de moeite waard
| | |
| | #41 (permalink) |
|
met vliegtuigen kun je eventuweel nog mix gebruiken. alleen spreek je dan als nog niet van een gecoördineerde vlucht ik zelf doe dat niet. heli dus nooit geen mix gebruiken. want een mix werkt als je rolt dus altijd en dus ook op momenten dat je het niet wilt. plus dat het altijd de zelfde hoeveelheid is. met zelf sturen kun je zelf de hoeveelheid uitslag bepalen en dus alles aanpassen op de heersende omstandigheden. vliegen is namelijk altijd dynamisch. nooit statisch
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
hallo allemaal. ik heb een micro-helitje die word bestuurd over 2 kanalen. gas en draaien. is het ook mogelijk om hier het boverstuk van bv een dragonfly op te zetten en een andere ontvanger ed erop te zetten. de heli is 48 cm lang en de rotordiameter is 50 cm. site van de heli voor de insruk: http://www.rg-innovation.ch/produits...me=1&produit=4 ik hoor het graag. groeten robert
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 31 maart 2005 Locatie: waalre/demen Leeftijd: 24
|
voor MzK en Graupner kristallen moet je bij www.perba.com wezen. €9,90 elk en verzend ze voor €2,40 per briefpost. gewoon ter informatie omdat ik hier op dit forum nog al veel mensen zie die een MX-12 willen. Graupner kristal kost normaal iets van € 15 Groeten, Rik Hermsen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |