![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #106 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2011 Locatie: Antwerpen-Belgie Leeftijd: 55
|
Ondertussen heb ik al een hele hoop micro en mini-heli's. Het valt mij op dat 'mini-heli's' kleiner zijn dan 'micro-heli's'. Mini = 11cm, micro = 19cm. Eigenlijk zou het andersom moeten zijn (volgens de betekenis van het woord). Wat me ook opvalt, ze hebben allemaal hun eigen 'karakter', alsook hun eigen laad-en ontlaadgedrag van de lipo-akku. Ik schuim continu het web af op zoek naar nieuwe modelletjes. Ze verkopen ook vlot....
__________________ 24X Syma S107G-GW 9998-GW9958-Nine Eagles Free Spirit- - 3X Syma S026G chinook 3X Syma apache - 3x Nine Eagles solo pro - 5x RDX racer - 5x San Huan mini 11cm - |
| | |
| | #108 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
Ik heb dat ook, voor mij is de reden dat repareren van die allerkleinste modellen vaak niet rendabel is, qua tijd en geld. En je hoeft niet te wachten totdat de batterij weer opgeladen is, dan pak je gewoon een andere heli.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #109 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2011 Locatie: Antwerpen-Belgie Leeftijd: 55
| Ik koop er telkens zoveel omdat ik ze verder verkoop aan kennissen en vrienden. De feestdagen komen eraan en dan geven ze dat als kadootje. Je moet er ook vanuitgaan dat als je er 10 bestelt, er 4 kapot zijn, of een slechte batterij hebben. Ik bestel rechtstreeks in china, duurt ongeveer 2 weken voor ze hier zijn. Eénmaal heb ik al 10 euro taks moeten bijbetalen, de andere keren niet, dat is wel raar.
__________________ 24X Syma S107G-GW 9998-GW9958-Nine Eagles Free Spirit- - 3X Syma S026G chinook 3X Syma apache - 3x Nine Eagles solo pro - 5x RDX racer - 5x San Huan mini 11cm - |
| | |
| | #110 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2011 Locatie: België
|
hallo, ik ben nieuw op het forum want ik heb een probleempje met mijn LAMA ESKY V3. Als ik wil opstijgen, blijft hij terplaatse roteren :/ hij geraakt ook niet van de grond, zelfs niet op max snelheid van de motor. Ik heb alles nagechekt maar ik vindt niet waar het aan ligt. Zou iemand me kunnen helpen? (@ sander 88: mooie tekst, deze heeft me al goed) geholpen). Weet iemand raad want het is frustrerend dat het niet lukt :P MGV, Levis |
| | |
| | #111 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2008 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 53
|
Je kunt het beste even een eigen topic maken en daarin het volgende aangeven. Dan weten we iets meer om je te kunnen helpen. Zitten de A en B rotorbladen op de juiste plek? Draaien de rotoren wel tegengesteld? Zit de onderste rotorkop goed vast met schroefjes in de holle as? |
| | |
| | #112 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2005 Locatie: Den Haag Leeftijd: 20
|
ik wil mij fptje ook weer vliegend maken, maar nu heb ik van de 4 in 1 alleen de ontvanger nog. dus dan moet ik 2 regelaars hebben (ong. 10a voor staart, 20a main?(brushed)) maar dan zou ik ook iets van een v-tail mixertje ertussen moeten plakken toch? en dan accudraaden gewoon paralel aansluiten. of zit ik er helemaal naast?-.-
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |